תעמולת הבחירות 2019: ממוקדת, מתוחכמת ואישית יותר מאי פעם

בבחירות 2019 נראה הרבה יותר שימוש בכלים טכנולוגיים כדי לגרום לנו להצביע למפלגה כזאת או אחרת. איך המפלגות הולכות להשתלט עלינו? צפו בראיון המלא

הפרטיות כבר לא קיימת בשום מקום, גם לא בקלפי, שני דרפיש הגיע לאולפן "לונדון את קירשנבאום" כדי להסביר איך גורמים לנו להצביע למועמד כלשהו.

מה שהתחיל בשיווק מגיע גם לבחירות, מדובר על שילוב מאגרים ויכולות טכנולוגיות מתקדמות ביותר שבסופן מותאם לכל אדם המסר שמניע אותו לצאת לקלפי ולבחור במועמד שיזם את הקמפיין. דרפיש מסבירה כי כדי להצליח, "קודם כל יש לזהות מה הקהלים הרלוונטיים ובמהלך הקמפיין עצמו לדעת להתאים בין הבוחר הפוטנציאלי והפלטפורמה הרצויה".

בחירות 2019
 

בחירות 2019 (חדשות עשר )

 

דרפיש מספרת כי "היום כבר לא צריך קבוצות גנריות וכלליות אלא רק ללכת למאגרים הפתוחים של האזרחים ולנתח אותם. יש לכך מספר שכבות, שכבה דמוגרפית, שכבה של שכר, חינוך, דת, רמה סוציואקונומית וכו'. שכבה נוספת היא הטמעת מודלים פסיכוגרפיים שעל סמך המיקום והצרכנות הדיגיטלית שלי להתאים לי את המסר הנכון".

כל הפרטים בראיון המלא מתוך "לונדון את קירשנבאום"