שירותי הדיגיטל שאתם חייבים ב-2020

אחוזים ניכרים מקרב בעלי העסקים משקיעים משאבים רבים בתחום שיווק באינטרנט. לשם כך הם פונים אל חברת מיתוג ופרסום

העולם הדיגיטלי פותח בפני כל בעל עסק חלון בלתי מוגבל של הזדמנויות עבור קידום העסק ולהצלחה הכלכלית שלו. ואכן אחוזים ניכרים מקרב בעלי העסקים משקיעים משאבים רבים בתחום שיווק באינטרנט. לשם כך הם פונים אל חברת מיתוג ופרסום. ואכן, המציאות בשטח מוכיחה שזו דרך יעילה שמצליחה להביא לקוחות ולהגדיל את פעילות העסק. כי פעילות יעילה באינטרנט מניבה רווחים ומגדילה את רווחיות העסק.

מה שחשוב לעסק שלך

אז אם אתה מציע שירות, מוכר מוצרים או עסקאות ללקוחות, יש לך התמודדות יומיומית בשיווק ובהצעת שירות למתעניינים. זו אכן זירה מורכבת שדורשת ממך הרבה ידע ויכולות שיווקיות. אבל בנוסף לתחום זה חשוב לפתוח פעילות עסקית גם בזירה הדיגיטלית. כיוון שכל המתחרים שלכם כבר שם – עם אתר פעיל, עם דף פייסבוק שוקק חיים ופעילות יומיומית ערה שמביאה אליהם הרבה לקוחות. אתה לא יכול להרשות לעצמך להישאר מאחור. נכון, מדובר על השקעה גדולה ומשמעותית אבל היא מוכיחה את עצמה בשטח, ואם היא נעשית במקצועיות היא מחזירה את עצמה בגדול. זו השקעה של כספים ומאמצים רבים אבל מסתבר שזה שווה ואפילו הכרחי.

שירות שכל בעל עסק צריך ב – 2020

צילום: shutterstock

פרסום בגוגל – האתר שלכם צריך להיות מפורסם בגוגל כדי שתהיה לכם נוכחות מרשימה ברשת המקוונת. פרסום יעיל הוא פרסום נכון שמצליח למצות את סכום הכסף שהשקעתם ולהביא הכנסות משמעותיות. הוא ייעשה על ידי אנשי מקצוע מתחום הפרסום המקוון מתוך היכרות עם הכלים השונים של גוגל וכלי הניתוח שלהם.

קידום אתרים אורגני – כדי לקדם את האתר שלכם אתם לא חייבים לשלם סכומי כסף גבוהים לגוגל. כי אתר אופטימלי הוא אתר שגוגל מזהה אותו כמוצלח ולכן הוא מקדם אותו על פני אתרים אחרים. מקדם אורגני בודק את מבנה האתר ומבצע בו פעולות שונות שהופכות אותו לטוב ויפה בעיני גוגל. מדובר בתהליך משמעותי שכולל גם תחזוקה תמידית של האתר. בצורה זו ניתן לשמור על מקום יציב של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

ניהול מוניטין בגוגל – דומיין וותיק ובעל מוניטין יקודם על ידי מנועי החיפוש של גוגל. וזה מה שמסביר למה חשוב לכל בעל אתר לשמור על פעילות תקינה ועל מוניטין מול גוגל. כדי להצליח בכך ניתן להיעזר באנשי מקצוע שמכירים את גוגל ואת שיטות העבודה. אנשי מקצוע אלו ישפרו את התדמית של האתר וידאגו לשמור על מוניטין.

פרסום ממומן בפייסבוק ובגוגל – אמנם לקידום האורגני יש תועלת רבה אך לעיתים יש צורך לפרסם בשיטת המימון. מה שאומר לרכוש פרסום בפייסבוק או בגוגל. גם את הפרסום הזה צריך לדעת כיצד לעשות כדי שהכסף שמשקיעים בפרסום יביא תוצאות.

בניית אתרים לעסקים – אתר לעסק זה כבר עניין הכרחי בעידן שלנו. כל בעל עסק מנהל במקביל לפעילות המעשית שלו בשטח גם פעילות וירטואלית. בין אם מדובר על אתר מכירתי ובין אם זה אתר תדמיתי יש לאתר חשיבות רבה בפעילות העסקית.

פרסום באינסטגרם – מה עם פרסום באינסטגרם? כיום הרשתות החברתיות שוקקות חיים ותנועה ערה של גולשים מתנהלת שם. מסיבה זו חשוב שלעסק שלכם תהיה נוכחות מרשימה באינסטגרם.

פרסום באאוטבריין וטאבולה - כדי לחשוף את קהל הקוראים לעסק ולמוצרים שלכם חשוב לכם להציג את כף רגליכם באתרים שונים. לשם כך אתם צריכים לפרסם מאמרים באאוטבריין וטאבולה. בעלות סבירה אתם חושפים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לשירות ולמוצרים שלכם ומביאים תנועה של גולשים לאתר.

אימייל מרקטינג – רשימת התפוצה של העסק היא נכס בעל ערך רב. ככל שיש לכם יותר נמענים כך המיילים השיווקיים שלכם משיגים תוצאות טובות יותר. כמובן שיש למצוא את המסרים הקולעים ולהציג את התכנים בצורה מקצועית ושיווקית כדי לגעת בנקודה ולהצליח להגדיל מכירות בעקבות האימיילים הללו.

לא קל לנהל עסק בשנת 2020. האתגר והתחרות גדולים מאוד, אבל גם האפשרויות רבות ובלתי מוגבלות. כדי להצליח להשיג יעדים חשוב להיות מלווים באנשי מקצוע אלופים בשיווק המקוון. יחד איתם ניתן להוביל מהלכים חכמים ולהשיק קמפיינים מבריקים. לפרסם בחכמה ולהצליח להביא תנועה ערה של גולשים לאתר שלכם. כך מגדילים מכירות ומרחיבים את מעגל הלקוחות שלכם.

הכותב הוא בנקהלטר שי, מומחה לשיווק דיגיטלי ובעיקר , SEO(קידום אתרים) במחקר טכנולוגיות ואסטרטגיות קידום שונות. חי את עולם השיווק באינטרנט. בשנת 2013 הקים שי את אימוג’ו שמציעה שירותי שיווק דיגיטלי למגוון רחב של חברות ועסקים.