קמפיין "סודהסטרים" ו"סנייק" של גוגל: המתיחות של האחד באפריל

ממכשיר אליו נושפים פחמן דו-חמצני, ובכך הופך את הגז המיותר בגוף לסודה, ומשחק סלולרי ישן ואהוב כחלק מאפליקציית מפות - ההשקעה של חברות הענק בניסיון להשתטות בצופים

האחד באפריל הגיע ואיתו הניסיונות המושקעים והיקרים של חברות הענק ותאגידי התקשורת להשתטות. מי ששכח שהיום הוא כזה שיש לבחון כל ידיעה בספקנות, היה כנראה מבולבל כאשר צפה בתשדיר של חברת "סודהסטרים" הישראלית: טכנולוגיה מהפכנית לחלל – נשיפת הפחמן הדו-חמצני העודף לתוך מכשיר "סודהסטרים" ובכך להפוך את הגז המיותר היוצא מהגוף לסודה.

גם השנה, ככל הנראה, הכוכבת האמתית של יום המתיחות הבינלאומי היא חברת גוגל. ענקית הטכנולוגיה אפשרה למשתמשי יישומון המפות שלה לשחק במשחק הסלולרי הישן והאהוב "סנייק". השלוחה ההולנדית של החברה בחרה, במחווה לפרח הלאומי, להשיק פרסומת חדשה אודות טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לכל אחד לתקשר עם צבעונים.

קמפיין החלל של "סודהסטרים" לאחד באפריל
 

קמפיין החלל של "סודהסטרים" לאחד באפריל (החדשות 13 )