מקדונלד'ס תרכוש חברה ישראלית ב-300 מיליון דולרים

"דיינמיק יילדס" היא חברה ישראלית שמפתחת טכנולוגיה שמסייעת למשווקים להתאים תוכן ללקוחות. לדברי ענקית המזון, הרכישה נועדה לסייע להם בשיפור השיווק באינטרנט

ענקית המזון "מקדונלד'ס" הודיעה היום (שני) שהיא קונה את החברה הישראלית "דיינמיק יילדס" כדי לחזק את מאמצי השיווק האינטרנטי שלה. דיינמיק יילדס, היא חברה שמפתחת טכנולוגיה שעוזרת למשווקים להתאים תוכן ללקוחות.

מקורב לחברה סיפר כי מקדונלד'ס תשלם למעלה מ-300 מיליון דולרים (מעל מיליארד שקלים) עבור הרכישה. מהחברה נמסר שהיא תשתמש בטכנולוגיה כדי לשנות את תפריט הטייק אווי שמוצג ללקוחות, כך שהפריטים שיוצגו בו יותאמו לזמן ביום, למזג האוויר, לעומס בסניף ולטרנדים משתנים. בהמשך, החברה תטמיע את הטכנולוגיה בכלל השירותים הדיגיטליים שלה וכן גם באפליקציה.

שלט של מקדונלדס
 

שלט של מקדונלדס (getty images)