חברת פרטנר, רויטרס

תקלה נרחבת ב"פרטנר": לקוחות התקשו לבצע שיחות ולשלוח הודעות

משתמשי החברה ברחבי הארץ דיווחו כי אינם מצליחים להתקשר וכי הווטסאפ לא עובד ללא וויפי. התלונות הגיעו ככל הנראה בשל עומסים על רשת ה-4G. לאחר מספר שעות התקלה תוקנה

  • פורסם ב:
  • 19/03/2019 15:14
  • |
  • עודכן ב:
  • 19/03/2019 15:30
  • |
  • כתבים:
  • טל שורר

תקלה ארצית ב"פרטנר": לקוחות של ענקית הסלולר בכל רחבי הארץ דיווחו היום (שלישי) על קשיים בקבלת והוצאת שיחות, וכן על חוסר יכולת להשתמש בווטסאפ ללא רשת וויפי. זאת, ככל הנראה בשל עומסים ברשת ה-4G. לאחר מספר שעות הודיעה פרטנר כי התקלה תוקנה.

"הגלישה הסלולרית בדור 4 עובדת כעת באופן מלא בכל האזורים", נמסר מרשת הסלולר. "במידה ועדיין קיימת בעיה בגלישה מהנייד, יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר".

כזכור, בספטמבר אשתקד, לאחר מספר אירועים במהלך החודש, שבהם לקוחות חברת "פלאפון" סבלו משיבושים קשים בקו הטלפון, הודיעה החברה על הפיצוי שיוענק ללקוחותיה. מנכ"ל החברה רן גוראון הודיע כי כלל הלקוחות הועברו למערכת הקודמת והכריז על מגוון הטבות שיוצעו ללקוחות. "חזרנו לשגרה ויציבות – נעניק ללקוחותינו הטבה משמעותית והולמת", אמר.

 
 
 
  בניין חברת פלאפון
 

בניין חברת פלאפון (החדשות 13)

 

על פי הודעת החברה, "פלאפון" תעניק ללקוחותיה אפשרות בחירה בין שלוש הטבות שונות ללא עלות: גלישה ללא הגבלה בישראל (unlimited), חבילת גלישה בחו"ל בנפח של 2 ג'יגה או 100 שקלים לרכישה ברשת חנויות פלאפון, זאת כולל כפל מבצעים והטבות.

לקוחות החברה יכלו החל מבוקר ה-23..19 ועד ל- 2.10.18  להירשם באתר ובאפליקציה לקבלת ההטבה. לקוחות ללא גישה לאינטרנט יכלו להצטרף במוקד הטלפוני. החברה עדכנה אודות ההטבות בשליחת מסרונים אישיים, דואר אלקטרוני, פרסום ברשתות החברתיות ובערוצים נוספים העומדים לרשותה.