לאחר תחקיר "ברקוד": פנגו תבטל החיוב האוטומטי על חבילות שירות

בעקבות הפרסום כי מאות אלפי לקוחות החברה חויבו ללא ידיעתם במשך שנים על "פנגו סימפל", המדיניות החדשה תיכנס לתוקף בקרוב - אך לא תחול על מי שכבר עושה שימוש בשירות

פרסום ראשון: חברת "פנגו" המפעילה את יישומון החניה, הודיעה הערב (חמישי) כי תפסיק את החיוב האוטומטי על חבילות "פנגו סימפל". זאת, בעקבות תחקיר "ברקוד" שפורסם אמש וחשף כי מאות אלפי לקוחות של החברה חויבו ללא ידיעתם במשך שנים על השירות. השינוי צפוי להיכנס לתוקף בימים הקרובים, אך לא יחול על לקוחות שכבר עושים שימוש בשירות. לכן, מומלץ לבדוק את החשבונית ולוודא שמתבצע תשלום רק על השירות שבו נעשה שימוש. 

לאחר החשיפה של החקירה שמתנהלת נגד החברה בחודשים האחרונים ברשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן - בחשד להטיה צרכנית, הגיעו תלונות של צרכנים רבים של השירות שגילו כי חויבו ללא סיבה. היום, לקוחות רבים התקשו להשיג את נציגי החברה בטלפון, כנראה בשל עומס הפניות. 

 יישומון החנייה פנגו
 

יישומון החניה פנגו (החדשות 13)

 

ברשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן נמצאים כבר בשלב סיכומי החקירה, ומסתמן כי יטילו קנס כספי גבוה על החברה. אניטה יצחק, ראש אגף חקירות ברשות סיפרה כי "הממצאים בתקופה המאוד קרובה ייבחנו לצורך המשך ההליך והחלטה בנקיטת סנקציה כנד החברה".

מחברת "פנגו" נמסר: "פנגו קשובה כל העת ללקוחותיה ולאור זאת הוחלט כי הרישום לשירותי 'פנגו סימפל' ימולא באופן יזום בלבד על ידי הלקוחות".