הפרסומות המושקעות וההופעה במחצית: בראשון - גמר הסופרבול

יותר מחמישה מיליון דולרים יעלו 30 שניות פרסומת במהלך המשחק, לא כולל המשכורת לכוכבים שישתתפו. כמו כן, להקת "Maroon 5" תעלה לבמה המרכזית ותופיע במחצית

דובר רבות על גל הקור שתקף לאחרונה את ארצות הברית, אך מה שבאמת מסעיר את האמריקנים הוא אירוע הסופרבול ה-53 שייצא לדרך ביום ראשון באטלנטה.

על המגרש ינסו לוס אנג'לס ראמס לזכות בתואר ראשון אחרי עשרים שנה, ומולם ניו אינגלנד, שתנסה לזכות באליפות שישית מאז 2001. אך הסופרבל הוא יותר מהמשחק – הוא אירוע תרבותי, בעיקר בגלל כל מה שקורה סביבו. מחירי הפרסומות האמירו לשיאים חדשים, כשיותר מחמישה מיליון דולרים תעלה לחברות משבצת של 30 שניות במהלך המשחק, לא כולל המשכורות לשחקנים שיופיעו שם.

סופרבול 2018 - אירוע השיא בטלויזיה
 

סופרבול 2018 - אירוע השיא בטלויזיה ( חדשות עשר - צילום מסך)

 

שרה ג'סיקה פרקר תחזור להיות קארי בראדשו מהסדרה "סקס והעיר הגדולה", ולידה יופיע ג'ף ברידג'ס - "ביג לבובסקי". להקת הבנים "הבקסטריט בויז", שחזרה בשנים האחרונות לבמה, תככב יחד עם הרפאר צ'אנס בפרסומת ל"דוריטוס", ולהקת "Maroon 5" תעלה לבמה הגדולה ותופיע במחצית המשחק.

הכרטיסים למשחק, שיימשך יותר מארבע שעות, נמכרים ב-2,500 עד 10,000 דולר, אך המספרים הגדולים באמת נמצאים במסיבות שייערכו ברחבי המדינה. יותר מ-1.250 מיליארד כנפי עוף ו-4 מיליון מגשי פיצה ייאכלו, ו-50 מיליון מכלי בירה יתרוקנו.