קריסת איזיווד: נפגעי סגירת החברה זועמים ומקווים ל"נס חנוכה"

סיון פלג, אחת מהלקוחות שהפסידו את כספם הגיבה לדברי המנכ"ל על הפסקת פעילות העסק. "הלכתי לאיזיווד כדי שיהיה לי ראש שקט, הדבר האחרון שיש לי כרגע הוא ראש שקט"

סיון פלג, אחת מלקוחות חברת "איזיווד" שקרסה, הגיבה לדברי מנכ"ל החברה, עמית בר ציון, שאמר כי גם הוא הופתע מהמצב וכי הפסיד כסף רב מהפסקת פעילות החברה.

"ראינו את הראיונות שלך, שבהם אתה אומר שאין מה לדאוג ושאתה הפסדת יותר", פנתה פלג לבר ציון. "אני לא מרגישה שאין לי מה לדאוג, הפקדתי אצלך הרבה מאוד כסף, שאנחנו לא יודעים איפה הוא נמצא כרגע. אף אחד לא נותן לנו תשובות, האנשים שלך מנותקים עם הטלפונים שלהם - אין לנו דרך להגיע אליהם ואין אף אחד שידאג לנו".

 עמית בר ציון, בעלי חברת "איזיווד"
 

עמית בר ציון, בעלי חברת "איזיווד" (חדשות עשר)

 

פלג סיפרה שכחלק מהארגונים לחתונה, לוותה 95,000 שקל בעצתו של עמית בר ציון וכי עליהם להשיג סכומי כסף נוספים לקראת החתונה הצפויה להתקיים בעוד חודש. נוסף לכך, מלבד הבעיה הכספית אליה פלג ובן זוגה נקלעו כתוצאה מאיבוד כספם לאחר קריסת "איזיווד", עליהם להתחיל מחדש בביצוע הארגונים וההכנות לחתונה: "אני הלכתי לאיזיווד כדי שיהיה לי ראש שקט, הדבר האחרון שיש לי כרגע הוא ראש שקט".

"הייתי מצפה שירימו טלפון או יגידו 'ננסה לעזור לכם איך שאנחנו יכולים', שמעתי שאיזיווד פשטה רגל רק דרך קבוצה בפייסבוק. היה הלם מאוד גדול, לא הייתה תשובה חד משמעית מאיזיווד וזה הדבר שהכי חרה לי בכל הסיפור הזה. אני מקווה שיקרה איזה נס, אנחנו בחנוכה היום".

על אף הקושי שבו נתונה, הסבירה פלג  כי כעת היא מנסה לחשוב כיצד לפתור את הבעיה: "אני יכולה לבכות עד מחר אבל כרגע המטרה שלי היא א' להתאגד כזוגות ולהבין איך אנחנו מתמודדים עם הדבר הזה, כי כמוני יש עוד בערך 200 זוגות – אנחנו בעצם מנסים להבין מה אנחנו עושים בסיטואציה הזאת".  

בווידאו: ריאיון עם א', עובדת החברה 

א', עובדת החברה, סיפרה הערב לחדשות עשר כי "היו בדרך אנשים שפשטו רגל, 'איזיווד' ספגה את החובות עליהם. אנחנו היינו צריכים לשלם את המקדמות של זוגות כאלה. עמית עשה את הכול, הוא נלחם עד השקל האחרון".

בימים האחרונים, בלי שום התראה מוקדמת, גילו מאות זוגות כי חברת הפקת החתונות "איזיווד", לה שילמו אלפי שקלים כדי שתפיק את חתונתם הפסיקה את פעולתה, סגרה את אתר האינטרנט שלה, והפנתה את כל שיחות הטלפון לשירות הודעות חיצוני. זאת אחרי שאחת מעובדות החברה הגישה לבית המשפט בקשה לפירוקה בטענה שהיא חדלת פירעון, מוגבלת בבנקים, וחייבת רק לה 140 אלף שקלים.