מחאת הצרכנים החדשה: האם הצרכנים יסתפקו בהורדת מחיר המילקי?

גם הישראלים המהגרים לברלין הופתעו מכמות עמודי הפייסבוק שהוקמו ביומיים האחרונים, ודרשו לתרגם את המחאה התוססת ברשת למעשים. רשתות "ויקטורי" ו-"רמי לוי שיווק השקמה" היו לחתוך בחדות את מחיר המעדן הפופולרי, מחשש לחרם צרכנים, בעוד במחלבת שטראוס טוענים כי הם היו מלכתחילה האשמים בתמחור הגבוה: "ההחלטה לייקר את המוצר היא של המשווקים"

  • פורסם ב:
  • 07/10/2014 21:55
  • |
  • עודכן ב:
  • 07/10/2014 23:43
  • |
  • כתבים:
  • ליאור קינן