תמר זנדברג מול ניצן הורוביץ: היום - הפריימריז לראשות מרצ

יו"ר המפלגה תתמודד מול הח"כ לשעבר, שחזר לחיים הפוליטיים. הקלפיות ייפתחו בשעה 12:00 ויינעלו ב-22:00. זנדברג: "הדרך למעלה עוברת בביטחון עצמי, אמונה בצדקת הדרך ומאבק על ערכינו"

זמן צפייה: 00:24

לקראת בחירות: כ-1,000 חברי מפלגת מרצ יבחרו היום (חמישי) את זה שיעמוד בראש המפלגה בבחירות הקרובות, כאשר יו"ר המפלגה הנוכחית תמר זנדברג תתמודד נגד ניצן הורוביץ, חבר הכנסת לשעבר שחזר לחיים הפוליטיים. הקליפות ייפתחו בשעה 12:00 בגני התערוכה בתל אביב ויינעלו בשעה 22:00.

אמש, התייחסה זנדברג לסקר חדשות 13 שצפה למרצ שישה מנדטים בבחירות הקרובות, שניים יותר מכוחה הנוכחי, וכתבה כי "מרצ בראשותי גדלה ב-2 מנדטים, ועוקפת את מפלגת העבודה, כך לפי סקר חדשות 13 של קמיל פוקס. שלא יבלבלו אתכם: הדרך למעלה עוברת דרך ביטחון עצמי, אמונה בצדקת הדרך ומאבק על הערכים שלנו. יחד ננצח".

לעוד כתבות בנושא:

מבלי לברר ההאשמות: סיפורו של פעיל מרצ שנטען כי תקף מינית

ניצן הורוביץ הודיע: מתמודד על ראשות מרצ

תמר זנדברג וניצן הורוביץ
תמר זנדברג וניצן הורוביץ | צילום: ינאי יחיאל, יח''צ

חברי הכנסת עיסאווי פריג' ומוסי רז, שהודיעו תחילה כי הם רצים יחד לראשות המפלגה, פרשו לאחרונה מהמרוץ והכריזו על תמיכתם בזנדברג. מנגד, חברת הכנסת מיכל רוזין, הצהירה כי היא תומכת בהורוביץ.

לפני כשבועיים, כאמור, הורוביץ, שכיהן כחבר כנסת מטעם מרצ בין השנים 2015-2009, הכריז על ריצתו לראשות המפלגה, לקראת הבחירות הקרובות, השניות בתוך חצי שנה.