אגוזים, shutterstock

סדר באגוזים: 5 סוגי אגוזים שאתם חייבים לאכול מדי יום

אילו אגוזים הכי בריאים לכם ויכולים לשפר את רמות הזיכרון, להגביר את קצב חילוף החומרים בגוף, לחזק אתכם ולמנוע התכווצויות שרירים?

הם מזינים את הגוף, הם טעימים וגם יוסיפו לכם לא מעט קלוריות אך אם תצרפו אותם במידה לתפריט היומי תרוויחו עור פנים יפה וזוהר, מצב רוח טוב, כולסטרול תקין, ושרירים רפויים. הנה 5 סוגי אגוזים שמומלץ לאכול מהם מדי יום על מנת לשמור על הבריאות.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

"נמאס לי שאומרים לי שיש לי גוף מושלם: קבלו סימני מתיחה"

 

10 דברים שחייבים לדעת על ארטישוק ירושלמי

 

הסוג: אגוזי מלך

למה: אגוזי המלך טובים ללב, הם מסייעים לסובלים מכולסטרול בכך שהם מעלים את הכולסטרול "הטוב" ומורידים את הכולסטרול "הרע", מומלץ להגנה מפני השמש, מכילים אומגה 3, הנחוץ לפעילות תקינה של המוח ולמניעת דיכאון

כמה קלוריות: 250 קלוריות ל-100 גרם

 

אגוזי מלך ללב
 

אגוזי מלך ללב(אימג' בנק / Getty Images)

לוז

הסוג: לוז
למה: אגוז שמן מאוד היעיל לטיפול במחלות מעיים שונות ולהורדת הכולסטרול בדם. יש בו כמות גבוהה של חלבון ויטמין E שחיוני בין היתר לעור הפנים, ונמצא יעיל גם להגברת חלב אם.
כמה קלוריות: 628 קלוריות ל-100 גרם

 

אגוזי לוז
 

אגוזי לוז(fotolia)

הסוג: קשיו
למה: אגוזי הקשיו עשירים במינרלים חשובים לגוף כמו סידן, זרחן, אבץ, אשלגן, ומגנזיום, מינרלים אלו פועלים בסינרגיה ויעילים לעצמות, לעור, לשיער לשרירים ולמוח. עם זאת לא מומלץ לאכול את הקשיו עם המלח ומומלץ לאכול אותם טבעיים.
כמה קלוריות: 553 קלוריות ל-100 גרם

קשיו
 

קשיו(fotolia)

מקדמיה

הסוג: אגוזי מקדמיה
למה: הם אמנם עשירים מאוד בשומן, כ-80 אחוזי שומן אך הם יעילים מאוד לצמחונים וטבעונים וכל מי שחסר לו ברזל, סידן, וויטמינים מקבוצת B
כמה קלוריות: 718 ל-100 גרם

 

מקדמיה לטבעונים
 

מקדמיה לטבעונים(fotolia)

ברזיל

הסוג: אגוזי ברזיל
למה: באגוזי הברזיל כמות גבוהה של המינרל סלניום, זה שאחראי על סילוק פסולת מהדם, מעכב הזדקנות, יעיל לשרירים תפוסים ומונע סרטן. כמות גבוהה של סלניות עלולה להיות רעילה ולכן אסור לאכול יותר מדי ממנו, הכמות המומלצת: 2-3 אגוזי ברזיל ליום.
כמה קלוריות: 655 קלוריות ל-100 גרם