חושבים על רפואת שיניים? כל המידע והרופאים במקום אחד

רפואת השיניים מציגה חידושים ופתרונות טובים יחסית לעבר וגם מציאת הרופאים הטובים ביותר דרך האינטרנט. הכירו את מדור רפואת השיניים של פורטל שאל את הרופא

לא חוסכים ברופאי שיניים טובים
לא חוסכים ברופאי שיניים טובים | צילום: iStock

טיפולי השיניים בימינו אמנם דומים לעבר, אך בכל מה שקשור לציוד, טכנולוגיות ואפשרויות הטיפול - מדובר בעולם חדש. לרשות הרופאים עומדים כיום כלים והתערבויות המובילים לטיפולים יעילים, נוחים ובטוחים יותר, וגם לתוצאות אסתטיות נהדרות שפעם יכולנו רק לחלום עליהן.

 

ואולם, לא כולנו מבינים עד כמה השתנתה רפואת השיניים ועד כמה היא יכולה להעלות חיוך על הפנים. חלקנו לא מכירים את האפשרויות המתקדמות שכבר קיימות, ואחרים לא יודעים איך למצוא את הרופאים שמציעים את הטיפולים הטובים ביותר.

 

זוהי בדיוק המטרה שמציב ומצליח להשיג מדור רפואת השיניים בפורטל שאל את הרופא. מדובר בפורטל רפואי שמטרתו היא לחבר בין הציבור הכללי בארץ לציבור הרופאים בכל תחומי והרפואה, ובכך לקדם את המודעות ואת הבריאות של כלל האוכלוסייה בישראל.

 

דוקטור אריאל סביון
דוקטור אריאל סביון | צילום: צילום עצמי

כל מה שצריך בשביל בריאות השיניים והפה

 

במדור רפואת השיניים של פורטל שאל את הרופא ממתינה לכם קשת רחבה של כלים ידידותיים, המוגשים בעיצוב נוח ומאיר עיניים. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את האפשרויות שמעניינות אתכם:

 

כתבות מגזין - במדור תוכלו לקרוא שלל כתבות שנכתבו על ידי רופאים בכירים, מנוסים ומוערכים. מדובר בכתבות העוסקות בשמירה על בריאות הפה, אסתטיקה דנטאלית, טיפולי שורש, מחלות חניכיים וכדומה. חלק גדול מהן מציגות את החידושים המעניינים והאחרונים בעולם רפואת השיניים, שכבר ניתן ליהנות מהם במרפאות שיניים נבחרות ברחבי הארץ. כך לדוגמא, ישנן כתבות המתייחסות לתחום הפופולארי של העמסה מיידית (השתלת שיניים ביום אחד), בטכנולוגיות מתקדמות כמו טיפולי שיניים בלייזר, ברפואת שיניים זעיר פולשנית עם מיקרוסקופ - ועוד הרשימה ארוכה.

רופאים זמינים - מחפשים רופא טוב ומומלץ שיניים באזור מגוריכם? במדור רפואת השיניים של "שאל את הרופא" תוכלו למצוא אותו מייד בעזרת מנוע חיפוש מתקדם. מדובר כאמור ברופאים מנוסים ומומלצים כמו ד"ר מחמד ותד, וברופאים המובילים את החידושים האחרונים כמו ד"ר אריאל סביון. יחד עם זאת, לא כולנו זקוקים לאותם טיפולי השיניים וכל אחד מאיתנו מחפש רופא שמתאים לצרכיו ולדרישותיו. לכן, בפורטל מביאים לכם פרטים חשובים על רופא השיניים - הכשרתו, ניסיונו, תחומי ההתמחות וכמובן גם את מיקום המרפאה, שעות פעילותה ודרכי ההתקשרות עימה (אפילו את אתר האינטרנט ודף הפייסבוק שלה). ואם לא די בכך, תוכלו למצוא באתר מגוון כתבות מאת הרופאים שאליהם חשבתם לפנות, ולהתרשם מתפיסת עולמם, פועלם ומהתחומים המוצגים בכתבה.

 

מענה לשאלות - אולי עוד מוקדם לכם לפנות למרפאה ואולי יש לכם שאלה בוערת שצריכה מענה בהקדם. בדיוק בשביל זה פועלים במדור רפואת השיניים של "שאל את הרופא" מגוון פורומים בתחומים שונים, כמו פורום אורתודנט מומחה, טיפול במחלות חניכיים בלייזר, השתלת שיניים ביום אחד, רפואת שיניים ילדים, פורום השתלות שיניים ואסתטיקה דנטאלית, ועוד. את הפורומים מנהלים רופאים בכירים ומנוסים המספקים תשובות ברורות ומאירות עיניים לכל שאלה, החל בהתאמתכם לטיפול מסוים ועד לכאבים ורגישויות בשיניים ובחניכיים.

 

דוקטור-מחמד ואלכסנדרה ותד
דוקטור-מחמד ואלכסנדרה ותד | צילום: צילום עצמי

 

כל זאת ועוד בפורטל מסביר פנים המאפשר לכם ללמוד, להכיר, לקבל תשובות, ולקדם את בריאות הפה שלכם בזמנכם הפנוי וללא התרוצצויות מיותרות. בשורה התחתונה, בהחלט שווה להיכנס למדור. ולעדכונים שוטפים היכנסו לפייסבוק: https://www.facebook.com/MedOnline.co.il

 

 

 

 

הרופאים הטובים ביותר
הרופאים הטובים ביותר | צילום: iStock

 

לפורומים בנושא - לשאלות אונליין:

רפואת שיניים

שיניים בילדים

שיקום הפה

השתלות שיניים ושתלים דנטליים - ד"ר ותד

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים ולסתות (אורתודונטיה)

טיפולי שיניים

אורתודנט מומחה בקרית מוצקין וברמת הגולן - ד"ר הדיל

שיקום הפה - רופא שיניים בתל אביב

יישור שיניים בירושלים - מומלץ

 

 

 

 

שומרים על בריאות הפה
שומרים על בריאות הפה | צילום: iStock

למידע נוסף החופף לתחום וחדשנות רפואית - ראיון של ד"ר אמיר גילת עם ד"ר אריאל סביון - צפייה מהנה!