בואו להכיר את זיפי: קונים בחו"ל ומרגישים בבית

לו רק יכולנו ליהנות מכל היתרונות של חנויות מחו"ל, אבל בתנאים שמותאמים לקהל הישראלי. ובכן, זוהי בדיוק החוויה שמציעה זיפי – פלטפורמה ישראלית חכמה ומשתלמת במיוחד

כולנו כבר יודעים שחנויות בינלאומיות כמו איביי, דיל אקסטרים ועליאקספרס מציעות מחירים נמוכים מאוד בהשוואה לישראל. אם כך, מדוע רק חלק מהציבור הישראלי מנצל את ההזדמנות? התשובה טמונה במספר בעיות של הפלטפורמות הבינלאומיות, כגון צורך בחשבון פאי פאל, תמיכה באנגלית בלבד, וקושי להתמצא בהיצע העצום. את הבשורה לצרכן המקומי מביאה פלטפורמה בשם זיפי, הגוגל של השופינג אם תרצו.

מה זה זיפי?

זיפי היא מסוג המיזמים שעליהם אנו שואלים: "איך לא חשבו על זה קודם?". מדובר באתר ישראלי המרכז תחת קורת גג אחת את כל הענקיות הבינלאומיות, כדוגמת אמזון, איביי, עליאקספרס ודיל אקסטרים, ולדברי מנהליו חנויות נוספות מחו"ל יצטרפו בזמן הקרוב. בד בבד, זיפי שמה לה למטרה להנגיש את הקנייה הבינלאומית לצרכנים מישראל, כדי שכל אחד מאיתנו יוכל למצוא ולקנות בקלות את המוצרים, להשוות מחירים וליהנות מההנחות העצומות.

השוק בינלאומי - האתר בעברית

נכון, כולנו רוצים ליהנות מהנחות של עשרות אחוזים, אך החנויות הבינלאומיות לא תמיד מקלות עלינו את החיים. לדוגמא, מי שרוצה לבצע רכישות דרכן חייב לשלוט היטב בשפה האנגלית, לא רק בשביל לאתר מוצרים ולשלם עליהם, אלא גם כדי לקבל תמיכה ושירות לקוחות. לכן, רבים מאיתנו מתלבטים אם להיכנס בכלל למסע מאתגר באמזון או באיביי, או מחליטים בסופו של דבר לוותר על ההנחה לטובת קנייה ברשת מקומית. זוהי אחת הסוגיות שעמדה לעיניהם של מנהלי זיפי, והתוצאה היא פלטפורמה עם תמיכה מלאה בעברית. על מנת לסבר את האוזן, בזיפי תוכלו להתמצא בקלות רבה בין קטגוריות כמו אופנה, רכב, אלקטרוניקה, מחשבים וטאבלט, צילום, סלולאר ותכשיטים, ועוד המון תתי-קטגוריות. יתרה מכך, בזיפי קיימים מספר ערוצים לשירות לקוחות אישי, הכל כמובן בשפה העברית.

הקנייה משתלמת - התנאים שלכם

בכל אחת מהחנויות בחו"ל תוכלו למצוא היצע נרחב של מוצרים רלוונטיים. לכן, מי שרוצה להשוות מחירים צריך לפתוח כמה דפים במקביל, וגם להפגין כישורים מתמטיים מעולים. כדי לפתור את הבעיה זיפי לא רק מרכזת במקום אחד את כל החנויות מחו"ל, אלא גם מאפשרת לנו לבצע השוואת מחירים בקלות בין כל האפשרויות הקיימות. התוצאה היא חיסכון עצום בזמן ובכסף, וכמובן גם חוויית קניות נוחה ונעימה במיוחד. יתרה מכך, על מנת להנגיש לחלוטין את הקנייה הבינלאומית, זיפי מאפשרת לנו לשלם בכרטיס אשראי ישראלי על הרכישות. כלומר, אין עוד צורך להחזיק כרטיס אשראי בינלאומי או לפתוח חשבון פאיפאל, והקנייה מתבצעת ממש כמו מחנות וירטואלית בישראל.

צילום: shutterstock

כל המוצרים וההנחות מחכים לכם

אוהבים לקנות מוצרים על כוס קפה מול המחשב? רוצים ליהנות מכל היתרונות של חו"ל אבל להרגיש בבית? אם כן, בלחיצת כפתור תמצאו שהשוק העולמי כולו ממתין לכם, ומהיום גם בשפה העברית ובתנאים שלכם.