הנסיכה קייט מידלטון , גטי אימג'ס/אימג'בנק

חמה על המעיל של קייט מידלטון? הסטארטאפ הישראלי שיעזור לך

סטארטאפי ישראלי בשם SYTE, מנצל את הדחף לרכישת בגדים שרואים בטלוויזיה או באינסטגרם - כדי לחבר את הגולשים לבגד האהוב, ולאפשרות לרכוש אותו מיד. איך זה עובד?

  • פורסם ב:
  • 02/01/2018 16:10
  • |
  • עודכן ב:
  • 03/01/2018 16:22
  • |
  • כתבים:
  • טל שורר

בעולם האינסטגרם, והמצלמות שמתעדות כל רגע בחיים שלנו, עולם האופנה עבר להתנהל ברשת ולא רק בקניונים.

אחרי כל הופעה של הנסיכה הבריטית קייט למשל הבגד שאותו לבשה נחטף מהמדפים – ואת התופעה הזו חברת SYTE הישראלית רוצה לנצל.

העקרון הוא פשוט: במקום לתאר לגוגל או למנוע חיפוש אחר את הפריט המבוקש במילים – החיפוש יתבצע באמצעות העלאת תמונה.

מיזמים דומים כבר פועלים ברשת בעיקר כשירות שאתר מסויים מציע לגולשים שלו -  כאן הרעיון הוא לאפשר לכל גולש לנתח כל תמונה שהוא צילם או ראה ברשת.

SYTE הוא רק אחד מהסטרטאפים שיופיעו בשבוע הבא בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם CES  - לכבוד התערוכה מכון הייצוא יפתח ביתן ישראלי שיסייע לחברות לבוא במגע עם כמה מהגופים המשפיעים בעולם.

ביום ראשון בערב התערוכה תיפתח בלאס-וגאס ואם עוד אין לכם מה ללבוש – יש לא מעט סטרטאפים שיתנדבו לחבר אתכם לבגד שחסר לכם, ממש עכשיו. ​

הנסיכה קייט מידלטון

הנסיכה קייט מידלטון, בעוד בגד שייחטף מהמדפים (גטי אימג'ס/אימג'בנק )