קולקציית קפסולה ליום האישה הבינלאומי
קולקציית קפסולה ליום האישה הבינלאומי (NET-A-PORTER)

ויקטוריה בקהאם ואלכסה צ'אנג מעצבות ליום האישה הבינלאומי

​​​​​​​NET-A-PORTER חברה לשש מעצבות-על לטובת קולקציית קפסולה לתמיכה בנשים מאזורי לחימה. ניקול קידמן וג'יזל התייצבו לדגמן

כדי לציין את יום האישה הבינלאומי ולחזק את המחויבות לתמיכה בהעצמת נשים, מותג האופנה NET-A-PORTER חבר לשש מעצבות-על להשקת קולקציית קפסולה מיוחדת. הרווח ממכירת החולצות יועבר לארגוןWomen for Women International, ארגון ללא מטרות רווח המסייע לנשים המתגוררות באזורי מלחמה לשקם את חייהן.

יום האישה הבינלאומי שמח
יום האישה הבינלאומי שמח (Net-a-porter)

כל חולצה נותנת את פרשנות המעצבת להעצמת נשים. ויקטוריה בקהאם בחרה לחזק את החשיבות באחוות נשים עם חולצה הנושאת את הכיתוב I'm her (אני היא) בכתב ידה. "אני עדיין לומדת לנווט את דרכי בעולם הזה" מתייחסת ויקטוריה בקהאם לסקסיזם בתעשייה בה היא פועלת. "התמודדתי עם הרבה קשיים כמו נשים רבות אחרות, אני בת מזל שהקפתי עצמי באנשים שתומכים בי ונותנים לי השראה" היא מוסיפה.

רוזי אסולין, בחרה להדפיס את הקוד הבינארי של "יום אישה בינלאומי שמח" בשחור ואדום. איזבל מרנט, מרימה עם חולצת You Go Girl!. אלכסה צ'אנג, מקדשת את הנשיות עם הכיתוב הקטיפתי Devine feminine (נשית אלוהית), מותג הסקי "רגע מושלם" באה לחזק ויצאה מחוזקת עם טי-שירט Power וקים אלרי מציעה ש The Future Is Female (העתיד הוא אישה). מפורסמות ביניהן ניקול קידמן, ג'יזל, אל פנינג, דיאן קרוגר ולורן האטון מיהרו להעלות צילומים שלהן עם הקולקציה.

ניקול קידמן לרוזי אסולין
ניקול קידמן לרוזי אסולין (Net-a-porter)
ג'זל לאלכסה צ'אנג
ג'זל לאלכסה צ'אנג (Net-a-porter)
ריאן קרוגר לאיזבל מרנט
ריאן קרוגר לאיזבל מרנט (Net-a-porter)
אל פנינג לאלכסה צ'אנג
אל פנינג לאלכסה צ'אנג (Net-a-porter)
לורן האטון לויקטוריה בקהאם
לורן האטון לויקטוריה בקהאם (Net-a-porter)

הרווחים מקולקצית הקפסולה שנמכרת באתר NET-A-PORTER, במחירים שבין 85-200 פאונד, יסייעו למימון הכשרה בת שנה לנשים מאזורי לחימה בה הן לומדות על זכויותיהן, בריאותן, מחזקות את המיומנויות המקצועיות שלהן ואת כוחן כקהילה מאוחדת. הרווחים שנאספו מהקמפיין בשנה שעברה שמשו לתמיכה בלא פחות מ- 170 נשים, בני משפחותיהן והקהילות הסובבות אותן. מפורסמות מיהרו לפרסם צילומים שלהן עם הקולקציה.

מאז 1993, סייע ארגון Women for Women International לכחצי מיליון נשים על ידי מתן כלים ומשאבים לעבור ממשבר ועוני ליציבות ועצמאות. "נשים בתוכנית שלנו חוו טראומה בלתי נתפסת, אבל התמיכה של NET-A-PORTER מזכירה לנשים שעמן אנחנו עובדים, שהן לא לבד", אומרת מנכ"לית הארגון, בריטנה פרננדז שמידט.

אולי יעניין אותך גם...