המיצב של קוסנטינו ובנג'מין הוברט
המיצב של קוסנטינו ובנג'מין הוברט (צילום Jose Santopalomo)

גם קוסנטינו מתכוננת למילאנו ומודיעה על שת"פ עם בנג'מין הוברט

המותג הבינלאומי המיוצג גם בישראל מחמם מנועים לקראת הצגתו של מיצב ארכיטקטוני ענק עשוי משטחי דקטון שיוצג בשבוע העיצוב שיתקיים במילאנו באפריל הקרוב

לאט לאט, וככל שנקבל עוד ועוד מידע פנימי, נחשוף בפניכם את התמונה המלאה לקראת יריד העיצוב Salone del Mobile ואינספור אירועי הלווין שיתקיימו סביבו במהלך שבוע העיצוב של מילאנו שיערך ב 9-14/4. לאחר שחשפנו כאן אתמול את שיתוף הפעולה המעניין בין מותג האופנה COS לאדריכל הצרפתי מאמו-מאני, הרי שהיום שחקן חדש נכנס לזירה ומודיע גם הוא על שיתוף פעולה מסקרן.

מותג המשטחים קוסנטינו הודיע שגם הוא מחמם מנועים וכבר עכשיו עובד בצמוד למעצב הבינלאומי בנג'מין הוברט לסטודיו העיצוב LAYER. יחד, יציגו את Raytrace – מיצב ארכיטקטוני ענק ממדים העשוי לוחות דקטון בפורמט גדול. המיצב יעוצב בצורת משולש דרמטי, באורך של עשרים וארבעה מטרים, שעל גביו יוצגו מוטיבים מהפנטים המחקים את שבירת קרני האור העוברות דרך המים.

בנג'מין הוברט
בנג'מין הוברט (צילום Jose Santopalomo)

ההדגמה החזותית של הוברט לא רק תחקור את חדשנותו של החומר ואת המינרלים הטבעיים המשמשים לייצורו, אלא תדגים גם את יכולותיו האדריכליים והעיצוביים של Dekton כמשטח המסוגל לעמוד בכוחותיו האיתנים של הטבע. "הדקטון הוא מוצר חדשני של ממש, מהמשטחים הקומפקטיים הדקים ביותר הקיימים כיום בשוק, עם כוח כיפוף שלא ייאמן" אמר בנג'מין הוברט בעת עבודות ההכנה למיצב "Raytrace מדגים כיצד ארכיטקטורה פורחת עם השפעתו של האור ומדגיש את איכויותיו: המראה הקליל לצד הוורסטיליות שלו, מראה כיצד ניתן להשתמש בו בקנה מידה עצום".

בנג'מין הוברט ו Raytrace
בנג'מין הוברט ו Raytrace (צילום Jose Santopalomo)

Raytrace יוצג במחסנים ההיסטוריים של Ventura Centrale הממוקמים מתחת לתחנת הרכבת המרכזית של מילאנו. הרקע האיקוני של מרחבים קמורים אלו יכיל מיצגים פרי עבודותיהם של מותגים ומעצבים בעלי מוניטין בינלאומי, מה שיהפוך אותו לאתר ביקור חובה במהלך שבוע העיצוב במילאנו 2019.

המיצב יהיה פעיל בין התאריכים 9-14/4. בין השעות: 11:00-19:00. כתובת: Via Ferranti Aporti, 27.

אולי יעניין אותך גם...