Ambiente
Ambiente (צילום יחצ)

שקט, שמחה וטוב טעם הם הטרנדים של Ambiente 2019 שיפתח בסופ"ש

לא ייצא לכם לנסוע ואתם רוצים בכל זאת לדעת איך זה נראה? לצד קיימות, טבע ומחזור שימשיכו להיום חזקים, נקבל הפעם גם רוגע וכנות, פרץ של דוגמאות וגימורים חסרי פשרות

כארבעת אלפים וחמש מאות חברות ומותגים יציגו את מרכולתם בפני קהל של אנשי מקצוע וחובבים שיגיע לתערוכה השנתית של Ambiente שתתקים בסוף השבוע הקרוב בין התאריכים 8-12/2. כמאה וחמישים אלף איש, שבהם אנשי מקצוע, קניינים וחובבים, מגיעים מדי שנה מכמאה ושבעים מדינות במטרה לצפות בכל מה שיהיה חדש ונכון בעיצוב הבית בתקופה הקרובה.

עבור כל מי שיסע וגם, ובעיקר למי שלא, בחרנו להתמקד כאן לא בהודו המשמשת הפעם כמדינה מלווה ולא בחלוקת שטחי התצוגה למתנות, מגורים ומטבח, אלא בשלושת הטרנדים שיובילו את התערוכה ושאמורים להשפיע על מה שחם וכך, מן הסתם, על עיצובי הפנים של השנים הקרובות. אז מה ילהיב אותנו בשנים הקרובות? בעוד חלק מאתנו יושפעו מטרנדים להם ינסו להקנות מראה אישי, אחרים יחפשו דרכים להרגע ולהרגיע בזמנים שבפני עצמם הם כאוטיים וחסרי מנוחה. כך או כך, כך לפי קברניטי אמביינטה, קיימות, טבע ומחזור ימשיכו לשמש כמגה טרנדים שישפיעו על כל סוגי הצרכנים כמו גם על מעצבים ויצרנים.

שקט יבוא לידי ביטוי בקומפוזיציות מרגיעות וכנות שיורכבו מרהיטים וחפצים טבעיים, פשוטים ושימושיים. אלו יוצרים באמצעות גוונים רכים גני עדן מחוסרי יוקרה לחיי יומיום נטולי לחץ ודאגה. כבוד לחומרים ויצירתיות בשימוש בהם חשובים מאוד להשגת המראה הזה. גם כאן משחקים, איך לא, הירוקים והכחולים, עם הבלחות של ורוד מעושן וכמובן שכל המנעד של החומים שמקורו בחומר. לצד אותם חומרים, משולבים גם האומנויות המסורתיות המשלבות, בין היתר, צמר, משי, שעם, אבן, קש וקרמיקה.

שקט ושלווה
שקט ושלווה (צילום יחצ)

שמחה וצבע הם קומבינציה שבאה לידי ביטוי בקסם האינסופי של האגביות: חומרים שונים ומשונים לצד ערבובים אקסצנטריים של דוגמאות. הסגנון המרענן והבלתי צפוי נשלט על ידי תמות בוטניות, גיאומטריה ודקורציה בקנה מידה גדול ופרינטים בסגנון וינטאז' הם רק חלק מהמראה הזה.

חגיגה של שמחה
חגיגה של שמחה (צילום יחצ)

טוב טעם יבוא לידי ביטוי באומנות מדויקת שתגיע בגימורים חסרי פשרות – בגוונים עשירים בחומרים חושניים, בקווים טהורים ובפרופורציות מדויקות שיצרו יחד אלגנטיות נינוחה ועל זמנית. מספר רהיטים שיבחרו בקפידה, יצירות ועיצובים יחידים במינם יחד עם חפצים מלאי אופי יהפכו את חללי המגורים למרתקים. כאן יבלטו הורוד המעושן כשלצדו גוונים עמוקים ועמומים כמו חום, כחול, ירוק, כתום חמרה וחרדל. עץ, עור, קטיפה ופורצלן ישלימו את המראה מבחינת חומריות.

טוב טעם
טוב טעם (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...