אומנות, אמנות וטכנולוגיה
אומנות, אמנות וטכנולוגיה (צילום אודית לורן בלקין)

בונז'ור פריז: LEGIT פוגשת חברים ב Maison&Objet

תמיד נעים ונחמד לפגוש חברים ישנים חדשים, להעמיק את הקשר, לשמור עליו ולרצות עוד. זה קרה לנו ביום השני שלנו בפריז עם אריק לוי, דן יפת ורוזיטה מיסוני

היום השני שלנו בפריז התחיל בנסיעת בקר ל Villepinte – "גני התערוכה" המקומיים בהם מוצגים פעמיים בשנה ירידי Maison&Objet. אגלי הטל קפאו על השיחים בחוץ ומזג האוויר נשק כמעט לאפס מעלות, לא הפריעו לנו למהר פנימה ליום חדש של חוויות מרתקות. התחלנו בסיור בחלקי התערוכה שעניינו אותנו, שבהם אזור האומנות והאזור המודרני והעכשווי יותר. מעניין במיוחד היה לראות, איך כמות המשתתפים מגוונת כל כך גם בפריטים המוצגים וגם ברמה שלהם.

אומנות בתערוכה
אומנות בתערוכה (צילום אודית לורן בלקין)

את הרשמים שלנו ממה שראינו, שבהם מגמות, מחשבות ואולי גם קצת דברי ביקורת – נביא בהמשך. רמז – ציפור קטנה לחשה לנו שהמותגים המציגים בתערוכה, הגדולים והקטנים כאחד, כבר מזה זמן לא מחזירים את ההוצאות על הביתן גם לאחר חמישה ימים של עבודה קשה והזמנות שמתקיימות ביריד באפן מרוכז – נקודה מרתקת למחשבה על עתיד התערוכה בפריז בפרט והתערוכות בכלל.

כריסטיאן לקרואה
כריסטיאן לקרואה ( צילום אודית לורן בלקין)
ננדו עושים רמקולים ל Bounaco Speakers
ננדו עושים רמקולים ל Bounaco Speakers (צילום אודית לורן בלקין)

במהלך היום, קבענו להיפגש ולראיין בתערוכה את המעצבים אריק לוי ודן יפת, שעם השנים בהן שניהם גרים, חיים ועובדים בפריז, הפכו למשפחה האחד של השני. הם אמנם לא מסכימים על הכל וגם דרך העבודה שלהם שונה בתכלית, אבל החברות ביניהם ניכרת בהתייחסות הרצינית שלהם למקצוע מחד ובסלנג הבינאישי שפיתחו לעצמם עם הזמן ושמעורר בהם ובנו צחוקים רבים. הראיונות המלאים שבהם, באפן די יוצא דפן, הרבה דברים על אחורי הקלעים של עולם העיצוב, יעלו ב LEGIT ממש בקרוב.

אריק לוי ודן יפת
אריק לוי ודן יפת (צילום אודית לורן בלקין)

כשביקרנו בביתן הקסום של מיסוני, הגיעה לפתע וללא התרעה מוקדמת, הגברת הראשונה של המותג, הלא היא רוזיטה מיסוני. את מיסוני, האישה מעוררת ההשראה והאגדה, פגשנו כבר לפני מספר חודשים במילאנו. להפתעתנו, היא לגמרי זיהתה אותנו וגם סיפרה לנו על ביקור שערכה בישראל. על פרויקט קסום שמבית היוצר שלה שהושק ממש לאחרונה, נספר כאן גם ממש בקרוב.

רוזיטה מיסוני ונעם בן צבי
רוזיטה מיסוני ונעם בן צבי (צילום אודית לורן בלקין)

אולי יעניין אותך גם...