כולנו אור איתן
כולנו אור איתן (יחצ)

טקסטיל בצבעי מים, בוטניקה ואולם תאורה חדש

השקות, קולקציות חדשות ומה שעשה לנו את החודש האחרון 6.12

אם חיפשתם מקום שיאיר אתכם קצת, בטח בשבוע הזה, אולם התצוגה החדש של לייט אין בהרצליה הוא המקום בשביל זה. תוכלו למצוא שם גופי תאורה אירופאיים וטכנולוגיה חדשנית לצד הקפדה על קווי עיצוב וחומרי הגלם. השילוב בחלל בין פונקציונאליות, חדשנות ועיצוב עכשווי הולך בקו אחד עם חזון החברה שרוצה להביא לקהל המקצועי ולצרכן הישראלי חווית רכישה איכותית.

אולם התצוגה החדש
אולם התצוגה החדש (יחצ)
לייט אין
לייט אין (יחצ)
אולם תצוגה חדש
אולם תצוגה חדש (יחצ)

לפני עשר שנים ראה אור הספר 101 דברים שלמדתי בבית הספר לארכיטקטורה שנכתב על ידי מתיו פרדריק. הספר, שמפשט ומנגיש את הנושאים המעורפלים בתחום, מאגד 101 שיעורים תמציתיים בתכנון, ציור, תהליך היצירה וההצגה, ומספק מדריך יסודי ונחוץ לכל מי שמתעניין במקצועות התכנון והעיצוב. לאחר שתורגם לשפות רבות מסביב לעולם, הוא סופסוף רואה אור גם בעברית.

101 דברים שלמדתי
101 דברים שלמדתי (יחצ)

נראה שהחורף הגיע וכך גם הקולקציות לבית. מעצבת הטקסטיל הבריטית, טרישיה גילד, מביאה לנו אריגים שנדמה כי נצבעו בצבעי מים ומביאים רוח אחרת לחלל הבית ברגע שהם הופכים לווילונות. הצבעים, הרכות והאופי של האריגים המיוחדים, מייצר אווירה נעימה ומקום טוב להיות בו בימי הגשם. גילד גם משיקה קולקציה של הדפסים בהשראת המזרח ובעקבות איזבלה בירד – חוקרת הארצות והטבע. הצילומים, הרישומים, האיורים והמזכרות שאספה במסעותיה, הולידו סצנות בוטניות שנעשו בעבודת יד לצד אריגים וטקסטורות מתכתיות קטנות וכל אלו בגוונים יוצאי דופן העוזרים לספר את הסיפור. אם תרצו להתרשם מכל אלו תוכלו לראותם בעילית הלבשה לבית.

טרישיה גילד
טרישיה גילד (designersguild)
טקסטיל בצבעי מים
טקסטיל בצבעי מים (designersguild)
קירות בוטניים
קירות בוטניים (יחצ)
איזבלה בירד
איזבלה בירד (באדיבות הספרייה הלאומית של סקוטלנד)

אולי יעניין אותך גם...