Lintex
Lintex (יחצ)

התעשייה בקטנה: מותג סקנדינבי שיצבע את המשרדים האפרורים שלנו

השקות, קולקציות חדשות ומה שעשה לנו את השבוע 2.8

תשכחו מכל מה שידעתם על לוחות כתיבה משרדיים. הסקנדינבים, כהרגלם, משנים את חוקי המשחק. Lintex, מותג סקנדינבי חדש ובועט, שם לעצמו מטרה לשנות את התדמית האפרורית שהתגבשה על לוחות הכתיבה, לוחות המודעות ועזרי משרד נוספים. המותג, המיובא על ידי כרמל ביזנס מציע אלטרנטיבות לאקססוריז המשרדיים השונים, עם תכנון חדשני, בחירת חומרים מעניינת וצבעוניות שקשה להתעלם ממנה.

Lintex
Lintex (יחצ)
Lintex
Lintex (יחצ)
lintex
lintex (יחצ)

מותג התאורה הספרדי VIBIA עם קולקציית מנורות בשם PALMA מחליט לשלב צמחייה בתוך מערכת תאורה ולאפשר פונקציה נוספת מעבר להארת החלל. את סדרת המנורות עיצב אנתוני ארולה, מעצב תאורה ספרדי המחובר מאוד למסורת ולטבע, אלמנטים המשמשים לו מקור השראה בעיצוביו. הקולקציה, המיובאת לארץ על ידי קימחי תאורה, מאפשרת התאמות רבות לחלל בקומפוזיציות משתנות.

PALMA
PALMA (יחצ)
VIBIA
VIBIA (יחצ)

המותג Good&Mojo משיק קולקציית גופי תאורה העשויים חומרי גלם ידידותיים לסביבה. במבוק, שבבי עץ, עיסת נייר ממוחזר, אריגי פשתן, שעם ונייר קראפט, מבקשים בקולקציה הזו ליצור שינוי בהתייחסות להתחממות הגלובלית ולניצול שלנו של משאבי הכדור. חומרי הגלם ה'ירוקים' ממוחזרים וחלקם אף תוצרי לוואי של התעשייה. אם מעניין אתכם לראות ואף לקחת חלק בקידום המטרה, הקולקציה מוצגת בחלל התצוגה של 'כלי אור'.

good&mojo
good&mojo (כלי אור)
good&mojo
good&mojo (כלי אור)

חולמים לפעמים להרגיש שאתם בפריז למרות שאתם למעשה בארץ? הנה ההזדמנות שלכם, המותג הצרפתי Novelio מגיע לארץ בייבוא חברת Wall Designs. המותג, הנמכר בלמעלה מחמישים מדינות מסביב לעולם, מביא חיפויי קירות עשויים פיברגלאס המאפשר להפוך את קירות הבית לבעלי טקסטורות שונות.

Novelio
Novelio (יחצ)
Novelio
Novelio (יחצ)

מותג איטלקי חדש שעוד לא הכרתם נוחת בארץ ושמו calia italia. חנות חדשה של המותג בדיזיין סנטר תציג את המותג המיובא לארץ על ידי קבוצת קאופמן. בין פריטי הקולקציה תוכלו למצוא ספות מודולריות וכורסאות בתפירה בעבודת יד, מיטות ספה ועוד ועוד פריטים שנמכרו עד היום בכל העולם ומגיעים לראשונה לישראל.

Calia Italia
Calia Italia (יחצ)
Calia Italia
Calia Italia (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...