התעברות
התעברות (דב לדרברג)

נוכחות חובה: צעצועים, כיסאות ושנות השישים

תערוכות, אירועים ומה שבינהם 28.6-4.7

במוזיאון הנגב יפתחו ביום חמישי 28/6 שלוש תערוכות חדשות. תערוכות הצילומים היפה מכל הכוכבים של חנה סהר שהצליחה ללכוד את הצד המואר של החשיכה ולתעד את חיי הלילה בתאורה חלקית. התערוכה אורות של דליה אמוץ שבה צילומים שצילמה, בניגוד לחוקי הצילום, את הטבע הפראי מול אורה המסנוור של השמש. והתערוכה גלגל הצבעים של האמן אוסוולדו רומברג שחוגג בתערוכתו גבורות שונות. נעילה 1/9.

דיוקן עצמי
דיוקן עצמי (חנה סהר)

תערוכת אני תלמיד של כיסא של המעצב התעשייתי איילון ערמון תיפתח ביום חמישי 28/6 בבית בנימיני. התערוכה נוצרה בצל שירו של אהרון שבתאי ולימודי תחריט בסדנאות בית האמנים שיצרו מרחב שאפשר את החיבור הייחודי בין כיסא, מילה ודימוי. את התערוכה אצרה שלומית באומן והיא תינעל ב 1/9.

אני תלמיד של כיסא
אני תלמיד של כיסא (אילון ערמון)

בגלריית המקלט תיפתח תערוכה חדשה בין המצרים – דב לדרברג ביום חמישי 28/6. לדרברג הוא אמן אמריקאי יוצר ופעיל מעל יובל שנים. בשנות השישים נטש את לימודיו והחל ליצור סרטים. בהמשך, מצא 'תשובה' ואיתה את דרכו אל חיק היהדות. התערוכה מציגה את עבודותיו השונות ותינעל ב 21/7. אוצרת: נעה לאה כהן.

תפילה
תפילה (דב לדרברג)

ביום שבת, 30/6 תיפתח תערוכת צעצועיזם בגלריה מאירוב בחולון במסגרת העונה הישראלית לעיצוב בעיר. בתערוכה יוצגו עבודתיהם של האמנית טל טנא-צ'צ'קס וגיל ריבה שלראשונה מציג את עבודות האמנות אותן יצר. ריבה וצ'צ'קס אצרו כל אחד את עבודותיו של השני ונותנים לנו דרכן הצצה לחדר הצעצועים הפרטי שלהם. נעילה 25/8.

אוסף האקדחים והרובים שלי, עבודה של טל צצקס-טנא
אוסף האקדחים והרובים שלי, עבודה של טל צצקס-טנא (רן יחזקאל)

אולי יעניין אותך גם...