מתחם פסגה
מתחם פסגה (צילום פוסטר ושות)

פסגת טראמפ קים תתחיל מחר במתחם נופש שתכנן משרד פוסטר ושות

האתר הממוקם בתוך יער טרופי הצופה לים מכיל אולמות וועידה גדולים כמו גם חדרים נלווים להפסקות ומפגשים מצומצמים

באתר הנופש היוקרתי 'קפלה' הממוקם בתוך יערות הגשם של האי סנטוסה, תתקיים הועידה שעיני כל העולם מתנכזות אליה בציפייה וסקרנות. מה יצא ממנה ולמי זה יהיה טוב, אין לדעת. בינתיים, אפשר לספר קצת על מיקום הוועידה הניטראלי בשסינגפור שנבחר על ידי הצדדים ונחשב מקובל על כולם.

מבנה היסטורי
מבנה היסטורי (צילום פוסטר ושות)

אתר הנופש, ממוקם בתוך יער טרופי ירוק הצופה אל הים, מחזיק בדרוג שישה כוכבים. הוא כולל מבנה צבאי ישן שנבנה בסגנון קולוניאלי אי שם בשנות השמונים של המאה התשע עשרה וכן תוספות שנוספו לו בשנת 2009 אז הוסב למלון יוקרה שתוכנן מחדש על ידי משרד האדריכלים הבריטי פוסטר ושות' של האדריכל הנודע הברון נורמן רוברט פוסטר.

בין ישן וחדש
בין ישן וחדש (צילום פוסטר ושות)

המלון נבנה במשך שש שנים כשהתוספות והחידושים תוכננו ועוצבו כך שיאדירו את הישן ויתחשבו בקנה המידה ובחומרים של המבנים הקיימים. מתקני ההצללות, החומרים והגוונים הותאמו במיוחד לאקלים יערות הגשם האופייני לאזור.

בין השיחות
בין השיחות (צילום פוסטר ושות)

כיום, משלב האתר בין המבנה ההיסטורי לבין מלון חדש, וילות, שטחי אירועים המיועדים לכנסים ופגישות, חדרי למפגשים מצומצמים וספא המציע טיפולים שונים. עוד מכיל האתר מאה ושנים עשר חדרים שעוצבו בסגנון אסייתי מודרני כיאה לאזור ובהם סוויטה מלכותית בת שלושה חדרי שינה ובריכה.

סוויטה נשיאותית
סוויטה נשיאותית (צילום פוסטר ושות)

הגישה בתוספת ובחידוש הייתה כזו הקורצת לישן ומאדירה אותו תוך התחשבות בקנה המידה של המבנים הקיימים ולחומרים האופייניים לאי. מתקני הצללות, פלטת גוונים מתאימים לאקלים יערות הגשם האופייני לאזור. מה יצא מכל זה והאם התפאורה תועיל לשיחות, ימים יגידו.

אולי יעניין אותך גם...