אבי חמרה
אבי חמרה (רועי אברמוביץ יחצ)

הצעירים המבטיחים בנדל"ן: הכירו את אבי חמרה

חמרה הוא בעלים ומנכ"ל משותף בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ

כל חודש נציג שלושה צעירים מבטיחים עד גיל 35 מענף הנדל"ן בכל תחומיו. הצעירים המהווים את הדור הבא של הענף הקימו ומובילים עסק משלהם, וביצעו מהלכים עסקיים משמעותיים, כל אחד בתחומו.

אבי חמרה
בעלים ומנכ"ל משותף בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ

גיל: 31
סטטוס: נשוי
איפה גר? חולון
השכלה: תואר ראשון B.Sc. הנדסת מכונות, אוניברסיטת בן-גוריון. תואר שני M.Sc. ניהול והנדסת בטיחות, אוניברסיטת בן-גוריון.

משפט על עצמי: מוזר לי להעיד על עצמי אבל אשתי הייתה אומרת עלי שאני לא יודע לנוח. אני יכול לקום באמצע הלילה עם רעיון ולהתיישב על המחשב.

מוטו: מוטו אחד שמלווה אותי כל החיים זה לא סביר בעיניי, בכל תקופה בחיי אני מאמץ עיקרון שמנחה אותי. נכון להיום מה שמנחה אותי זה שאין דבר שאני לא יכול להשיג, כל עוד אני אתאמץ מספיק בעבורו. עד היום לא טעיתי.

איך נכנסתי לתחום הנדל"ן? מאז ומתמיד הייתה לי זיקה לתחום ההנדסה והבניין. לאורך כל תקופת התואר הראשון בהנדסת מכונות פזלתי למחלקה המקבילה בהנדסת בניין וכבר אז הבנתי ששם הוא מקומי.

מיד עם סיום הלימודים התחלתי למקד את הקריירה לתחום בטיחות מבנים ובמקביל נרשמתי לתואר שני בניהול והנדסת בטיחות, התחלתי לעבוד במשרד העוסק בתחום, יצאתי לשטח, טיפחתי קשרים, למדתי המון ובפעם הראשונה בחיי אהבתי את העבודה שלי וחזרתי מיום עבודה הביתה עם חיוך.

לאחר שאבי ז״ל נפטר (3 ימים לפני החתונה שלי), אזרתי כוחות, קמתי והחלטתי שאני לוקח את עצמי ומקים משרד משלי. חברה שמספקת שירותי בטיחות ונגישות ברמה הגבוהה ביותר.

העסק: החברה שלנו מתחלקת לשני תחומים עיקריים: הראשון הוא תחום הבטיחות – בתחום זה אנו נותנים שירותים לכל סוגי המבנים, מגדלים, מגורים ורישוי עסקים. התחום השני הוא נגזר – שירותים נלווים כגון נגישות, יעוץ אינסטלציה, יעוץ מיזוג ועוד. סוג של "one stop shop" לכל צורכי הבטיחות.

הבידול: טיב השירות. אנחנו מסוגלים להוריד מהלקוחות את רוב הנטל שבעיסוק בפן הבטיחותי וההנדסי של המבנה\עסק שלהם, אנחנו נותנים זמינות 24/6 לכל דבר ומקצועיות מלאה בכל נושא הבטיחות.

גאווה: בין היתר במהלך לימודיי האקדמאים עברתי דרך אפיק מעבר במכללת ספיר לאוניברסיטת בן-גוריון, כיום אני לוקח חלק בפרויקט של תכנון בטיחות ונגישות במבנה חדש שמוקם במכללה – זו הייתה מעין סגירת מעגל עבורי.

כשלון או פספוס: בתחילת דרכי ניסיתי להשתלב בתפקידים כמהנדס מכונות, זה היה בזבוז זמן ואנרגיות מבחינתי, למדתי להתרכז בדברים שיש לי תשוקה אליהם.

מה היית משנה בקריירה? אני מאוד מאמין שכל חוויה שעברתי בדרך עיצבה אותי וחישלה אותי לכדי האדם שאני היום והביאה אותי למקום שאני נמצא בו. לא הייתי משנה דבר.

פרגון: "אמין הנדסת אש". במהלך עבודתי בתחום הכרתי את רמי מייסד החברה ושמחתי מאוד לגלות אדם מדהים שמנהל חברה מקצועית מאוד וללא פשרות שמביאה לעולם הבטיחות את המוצרים המתקדמים ביותר.

איפה אני בעוד 10 שנים? עומד בראש מספר חברות יזמיות בעולם הנדל"ן, כאשר "פתרונות הנדסה ובטיחות" מנהלת את הבטיחות והנגישות של רוב פרויקטי הנדל"ן בארץ.

ה"אני מאמין" שלי: "הדרך להתחיל היא להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות".

אולי יעניין אותך גם...