דיינר אמריקאי
דיינר אמריקאי (יחצ)

מה לדיינר אמריקאי ולשבוע העיצוב במילאנו?

לכבוד יום ההולדת ה 25 למגזין העיצוב העכשווי Surface, תוקם מסעדת פופ אפ שתסחוף את המבקרים בה לסביבות קוליאנריות אמריקאיות אופייניות, למופעים ולאירועים חווייתיים

ממש לא מזמן, הבאנו את הסיפור על שיתוף הפעולה בין חברת קוסנטינו למעצב העל רון ארד. בסיפור ההוא, ארד עיצב שולחן פינג פונג העשוי משטחי דקטון ואף הכריז שיוכל לנצח את הפרזנטור של המותג, הטניסאי הנודע, רפאל נאדל. בשבוע העיצוב שיחל ביום שלישי, ממשיכים הקברניטים בקוסנטינו להשתעשע כשהם חוברים למגזין האמריקאי Surface, לסטודיו 4X2 ולאדריכל והמעצב האמריקאי הנודע דיוויד רוקוול. יחד, הם מכינים למבקרים מסעדת דיינר שתכלול בתוכה סביבות קולינאריות אמריקאיות אופייניות, מופעים ואירועים שיסחפו את באי הביתן למסע מחוף לחוף ברחבי היבשת.

המערב התיכון
המערב התיכון (יחצ)

אם השם דיוויד רוקוול מצלצל מוכר, הרי זה מכיוון שהוצמד לאחרונה לשמו של השחקן ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו. בעוד השחקן הוכרז כמשקיע מרכזי במלון המרינה בהרצליה, ממש כאן אצלנו בישראל, הרי שרוקוול נבחר לתכנן ולעצב את אותו המלון בדיוק ואף ביקר בארץ בתחילת השנה האזרחית.

אם להבדיל אלף אלפי הבדלות, במסעדת הפופ אפ במילאנו גם הסיפור וגם הקונספט יהיו שונים לחלוטין. במיצב The Diner, שיציג מסע קולינארי חווייתי מחוף לחוף, ינועו המבקרים ברחבי ארצות הברית כשהם נהנים מארבע חוויות קולינאריות נפרדות – מסעדת דרכים, מסעדת החוף המזרחי, מסעדת המערב התיכון ומסעדת החוף המערבי.

אמריקאי אופייני
אמריקאי אופייני (יחצ)

"דיינרים היוו מאז ומתמיד בית מחוץ לבית עבורי, מקום שניתן לראות בו אינטראקציה ומפגש בין אנשים" אמר האדריכל והמעצב דיוויד רוקוול "ככאלה, הם אופטימיים מטבעם, ומתקיים בהם שילוב בין עקביות, משפחתיות ועיצוב מקורי…. בעזרת שיתוף פעולה בין הסטודיו לבין מותגים אהובים, הצלחנו ליצור את הגרסה שלנו לדיינר באמצעות שפה ויזואלית ייחודית ופרשנות למאפיינים של אחד האייקונים התרבותיים האמריקאים הבולטים".

החוף המערבי
החוף המערבי (יחצ)

הבר המרכזי במסעדה הזמנית ישתרע על פני ארבעה עשר מטרים ועשוי ממשטחי סיילסטון בעיצובו של רוקוול. באזור מסעדת הדרכים, כמו גם בשאר המסעדות, נעשה שימוש דווקא במשטחי דקטון. "אנו גאים לקחת חלק בפרויקט הקולינרי של דיוויד רוקוול החוגג את תרבות העיצוב האמריקאית" אמר סנטייגו אלפונסו, סמנכ"ל שיווק ותקשורת בקבוצת קוסנטינו "המשטחים בהם עשה שימוש מתאימים בדיוק לאזורי הבר ולמשטחי השולחנות בפרויקט המסעדה יוצא הדפן במילאנו".

אמריקאי אופייני
אמריקאי אופייני (יחצ)

הדיינר, ויה פרנטה אפורטי 15

החוף המזרחי
החוף המזרחי (יחצ)
אמריקאי אופייני
אמריקאי אופייני (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...