גרסת הרופא החשוד ברצח אשתו בדרום: היא אחזה בנשק - ופלטה כדור

התחזק החשד נגד גיורא פרי, החשוד שרצח את רעייתו אסתי אהרונוביץ'. מעצרו הוארך בשמונה ימים. עורכת דינו: "הוא נבהל ממה שקרה, והחליט לשים קץ לחייו. הוא לא ברח"

זמן צפייה: 00:14

החשדות נגד גיורא פרי ברצח אשתו, אסתי אהרונוביץ', "התחזקו משמעותית" בימים האחרונים לאור ראיות וממצאים חדשים שעלו במהלך החקירה. "במהלך ימי מעצרו ועד היום ערכה היחידה החוקרת עשרות רבות של פעולות לרבות שחזור האירוע עם החשוד. יש התחזקחת ממשית של החשד הסביר נגדו", אמר נציג המשטרה במהלך הדיון בבית המשפט לאחר שלאחרונה נערך שחזור של הרצח.

מעצרו הוארך היום (חמישי) בשמונה ימים בהסכמה והוא מוחזק בתא שנועד למנוע ממנו לפגוע בעצמו.

כתבות נוספות בנושא >> 

החשוד ברצח אשתו בדרום: פרופ' גיורא פרי; מעצרו הוארך ב-4 ימים

"אהובה ומלאת חיים": אסתי אהרונוביץ נרצחה לפי החשד ע"י בעלה

ילדיה של אסתי אהרונוביץ': היו סימנים – אך לא חשבנו שזה יקרה

גיורא פרי, החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ', בדיון בהארכת מעצרו
גיורא פרי, החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ', בדיון בהארכת מעצרו | צילום: חדשות 13

במהלך הדיון מסרה עורכת דינו של פרי את גרסתו, על פיה לפני האירוע הוא ארז מזוודות וביקש לעזוב את הבית. לטענתו, הוא ביקש מאשתו שתביא לו את הנשק מהחדר הנעול. "היא הוציאה את הנשק, אחזה בו בצורה לא ראויה, נופפה בו ופלטה ירייה באוויר. פרי נלחץ וביקש ממנה את האקדח. במהלך המאבק ביניהם נפלטו כדורים", טענה עורכת דינו ציקי פלדמן.

לטענתה, פרי נבהל וניסה לשים קץ לחייו. "הוא לא ברח. הוא עצר את הרכב. לקח את הכדורים וחיכה למות".

אסתי אהרונוביץ שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה גיורא
אסתי אהרונוביץ שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה גיורא | צילום: חדשות 13

המשטרה תפסה את הטלפון הנייד של פרי וגבתה עדויות מבני משפחתה של הנרצחת, לכאורה. נציג המשטרה אמר כי "הוא החשוד העיקרי, אבל אנחנו לא מקובעים מחשבתית. הממצאים שאיתרנו מחזקים את החשד". השופטת בתיק, שוש שטרית, אמרה בדיון כי הוצגו בפניה ממצאים חדשים.

כזכור, לפני כשבוע וחצי נמצאה גופתה של אהרונוביץ' ללא רוח חיים כשהיא ירויה. צוות מגן דוד אדום הגיע למקום ובתום בדיקה רפואית נאלץ לקבוע את מותה. אחת השכנות סיפרה כי השניים היו מצויים בהליכי גירושים, כשפרי לא רצה לסיים את הנישואים. המשטרה עצרה את הבעל, והנשק והכדורים אותרו ברכבו.