סער התלונן שאלמוני אסף מידע על תנועות בנו בגן; נפתחה חקירה

פרסום ראשון: חבר הכנסת מהליכוד דיווח על האירועים החריגים לקצין הכנסת, שהעביר את התלונה לטיפול המשטרה. בעקבות זאת עלתה רמת האיום של סער בדרגה אחת מ-1 ל-2

זמן צפייה: 00:35

פרסום ראשון: חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד) דיווח בימים האחרונים לקצין הכנסת שגבר אלמוני אסף מידע על תנועות בנו בגן - כך פורסם אמש (שישי) בחדשות 13. בין היתר התעניין האיש בשעות הבאת והוצאת הילד. קצין הכנסת העביר את התלונה לטיפול המשטרה, שפתחה בחקירה. בעקבות זאת, רמת האיום על סער הועלתה בדרגה אחת מ-1 ל-2.

שמו של סער נקשר לאחרונה עם הביקורת על מאמצי נתניהו להעביר את פסקת ההתגברות - דבר שגרר ביקורת נגד מצד תומכיו של ראש הממשלה. סער התנער באופן פומבי מהמהלך של נתניהו וגרר אחריו שורה של קריאות מטעם בכירים בליכוד, שמסרו באופן אנונימי כי הם מתנגדים לחקיקה פרסונלית מכל סוג שהוא.

כתבות נוספות בחדשות 13:

גורמים בליכוד נגד סער: "יש לו מטרה אחת – להפיל את נתניהו"

סער נגד נתניהו: "הפסקת האש נעדרת הישגים לישראל"

ח"כית נוספת מהליכוד נגד חוק החסינות: "שגוי ומיותר"

גדעון סער ובנימין נתניהו
גדעון סער ובנימין נתניהו | צילום: רויטרס

לפני כשבועיים אמירותיו של סער עוררו ביקורת קשה מתוך המפלגה, לאחר שמתח ביקורת על הפסקת האש שהושגה עם חמאס לאחר סבב ההסלמה האחרון. בסביבת ראש הממשלה אמרו בתגובה לדברי סער כי "מאז 2015, כשתקף ללא הפסקה את הליכוד וראש הממשלה, לגדעון סער יש רק מטרה אחת: להפיל את בנימין נתניהו. התירוצים מתחלפים, המטרה לא", אמרו הגורמים והוסיפו כי "בעוד שרבים מתושבי הדרום הביעו את אמונם בראש הממשלה, סער לא נותן אפילו לו רגע אחד של אשראי ומצטרף מייד להתקפות משמאל של בני גנץ ושל צביקה האוזר - עושה דברו של סער שערק לשמאל ושאיתו הוא מתואם לחלוטין".

בשיחה עם חדשות 13, אמרה מירי רגב כי על סער היה לגלות אחריות באמירות שלו. "המערכה לא הסתיימה. כל אחד יכול להביע את עמדתו. אבל בביטוי כזה ובסבב כזה ובפעילות כזו מבצעית של צה"ל נכון שכל אחד מאיתנו בליכוד, או לא בליכוד, יגלה אחריות לדבריו", אמרה. "צה"ל עשה כאן עבודה ופעילות נחושה ואסרטיבית. יש תוצאות, זה לא היה לחינם, לא סתם הם הלכו לבקש הפסקת אש דרך התיווך המצרי", הוסיפה.

סער הגיב לטענות נגדו וכתב: "מגוחך ברמה של עלילת 'מזימת המאה'. אמשיך לומר את דעותיי בנושאים הלאומיים המרכזיים ואף להיאבק עליהן ללא מורא. זאת מהות השליחות שהוטלה עליי על ידי חברי הליכוד".