המותג היוקרתי או פסטה מ"אושר עד": מי ניצח במבחן טעימה עיוור?

שף אחד, שתי קערות ספגטי זהות ושבעה צרכנים שנתבקשו לטעום שני מותגים, האחד זול והשני יקר. איזו פסטה ניצחה במבחן הטעם והמרקם, ומה זה אומר עלינו? צפו

המותג האיטלקי "ברילה" הוא שם נרדף לפסטה איכותית, בעוד שעל המותג "דורומי" לא בטוח ששמעתם מעולם. ספגטי של המותג "ברילה" עולה 5.90 שקלים ל-500 גרם. ספגטי של "דורומי" שנמכר ב"אושר עד" עולה 4.50 ל-900 גרם. האם מחיר גבוה יותר מעיד בהכרח על טיב המוצר? פנינו לשבעה טועמים וביקשנו מהם להחליט על פי טעימה עיוורת איזה ספגטי טעים יותר והאם יש בכלל הבדל בטעם ובמרקם. התוצאות מפתיעות.