בפעם הבאה שאתם כותבים בפייסבוק משהו רע על מסעדה, תיזכרו בזה

שיר בנתה על ערב כיף במסעדה. אחרי שקיבלה, לטענתה, שירות גרוע, אוכל קר וגם נפגעה מכוס משקה שנחתה על ראשה, כתבה על כך פוסט זועם. תופתעו לשמוע מה עשתה המסעדה בתגובה

שיר בסר הזמינה מקום במסעדת "ספייס", ולא היתה מרוצה מהשירות שקיבלה. היא כתבה על כך פוסט בפייסבוק, והמסעדה בתגובה שלחה איום בתביעת לשון הרע. 

"הזמנו מקום במסעדה לפני שבוע ואף שילמנו מקדמה על כך," כתבה בסר בפייסבוק. "לתדהמתנו הרבה הושיבו אותנו בחוץ, מבלי להודיע לנו על כך ולתת לנו את אפשרות הביטול לאור מזג האוויר הסוער הצפוי. הוזמנו על ידי הצוות להמתין לשולחן אחר לצד המטבח, ובינתיים התחיל במסעדה כאוס שקשה לומר שלא היה צפוי מראש... מלצר הפיל ושפך עלי כוס מלאה במשקה על הראש, למנות עצמן לקח 45 דקות להגיע מרגע שהתיישבנו בשולחן החדש. רובן הגדול הגיעו קרות ולא עשויות ונשלחו בחזרה למטבח."

בתגובה לפוסט הזועם שזכה למאות לייקים שלחה המסעדה לשיר מכתב התרעה לפני נקיטת תהליכים משפטיים אלא אם כן יוסר הפוסט ושיר תשלם למסעדה 50000 שקלים. שיר ההמומה סירבה למחוק את הפוסט בטענה שישנם תשעה עדים שחוו את אותה חוויה במתוארת בפוסט.

תגובת המסעדה למערכת "הצינור": "הלקוחה, יחד עם חבריה, סעדו ממגוון מנות המסעדה. בהגיע החשבון לשולחן, דרשה הלקוחה זיכוי מלא של החשבון, וכל זה רק כי התחיל לטפטף בזמן הישיבה בחוץ והמתנה של לא יותר מ-15 דקות. מנהלת המשמרת שאמדה על התשלום האמור, זכתה לאיומים על כך שאם לא תקבל את מבוקשה, ובמידה ותידרש לשלם את היתרה המבוקשת - 'תעשה בלגאן'."

אז האם מדובר בשירות גרוע מצד המסעדה או בשיימינג נקמני והגזמה מצד הלקוחה? כל צד ועמדותיו.