זה באמת עובד: הטריק המהיר הזה להפשרת בשר ישנה את חייכם

מי מאיתנו לא הגיע לרגע שבו הוא רוצה להכין ארוחה אבל שכח להוציא מראש את הבשר מהמקפיא? הטריק הזה יפתור באופן סופי את הבעיה הזו

הפשרת בשר מהירה

מי מאיתנו לא נזכר פתאום שממש בא לו לבשל ארוחה עם עוף, בשר טחון או אולי איזה סטייק, רק כדי להיזכר שבעצם הבשר קפוא ואין הרבה מה לעשות איתו? או אולי אפילו תכנן מראש, אבל שכח להוציא את הבשר מהקפאה בזמן? במקום להתייאש, ללכת לקנות בשר טרי או לוותר בכלל על הארוחה, הטריק הקטן הזה ישנה את חייכם:

כל מה שצריך זה סיר עם מים ושקית סנדוויצ'ים אטומה. מחממים את המים בסיר לבערך 60 מעלות (140 מעלות פרנהייט בסרטון). אם אין דרך לבדוק, זה אמור להיות מעט יותר חם מהמים החמים בברז, נוצרות מעט בועות קצרות בתחתית הסיר, ואפשר לשים (בזהירות!) את האצבע במים ללא יותר מ-2 שניות.

מכניסים את נתח הבשר שאנחנו רוצים להפשיר (השיטה מתאימה לחלקי עוף, בשר טחון או סטייקים לא עבים, ולא לחתיכות גדולות יותר) לשקית אטומה, ומכניסים אותה אל תוך המים. עוף יפשיר תוך בערך 10 דקות, ובקר תוך כ-12 דקות, וזהו, אפשר להשתמש בהם והארוחה ניצלה!

קחו בחשבון שהעוף מעט מלבין מהמים החמים במהלך ההפשרה (הוא מתחיל להתבשל מעט), אבל זה לא פוגע בתהליך הבישול או בטעם שלו. בפעם הבאה שאתם נתקעים בלי בשר מחוץ למקפיא, כבר תדעו מה לעשות.

  • הכתבה פורסמה לראשונה בשנת 2016