קמפיין פמיניסטי, Terre Des Femmes,

הדרך הפשוטה לבדוק אם אישה היא זולה

סדרת מודעות מבריקה מדגימה בצורה הכי פשוטה וברורה עד כמה זה מגוחך לשפוט אישה ואת ערכה על פי עומק המחשוף שלה או גובה החצאית. צפו

ארגון שוויצרי למען זכויות אדם שמתמקד בשיוויון זכויות לנשים בשם Terre Des Femmes, פרסם לאחרונה קמפיין חדש ומבריק המזכיר לנו כמה זה מגוחך לשפוט אישה ואת ערכה על סמך אלמנטים כמו גובה העקבים שלה או עומק המחשוף.

 

לעוד כתבות שאולי יעניינו אתכם:

10 הסצינות הכי רומנטיות בקולנוע
צפו: התמונות הכי מדהימות שצולמו באייפון

 

בעבור חלק מהאנשים, חצאית קצרה או עקבים גבוהים מעידים על כך שהאישה היא "מופקרת", או "קלה" וכך הפרסומת מציגה סרגל מדידה המאפשר לכאורה מדידה "מדעית" ואובייקטיבית לעד כמה אישה היא חסודה או מופקרת. הסרגל כולל את הערכים: חסודה, מיושנת, משעממת, טיזרית, שובבה, רוצה את זה, שרמוטה וזונה, פרמטרים הנקבעים באופן "מדויק" על סמך אורך פריטי הלבוש שלה ובכך הקמפיין מדגים במדוייק עד כמה הכלי השיפוטי הנ"ל, בו משתמשים רבים אפילו מבלי לשים לב, הוא מגוחך להפליא.

 

קמפיין פמיניסטי
 

קמפיין פמיניסטי(Terre Des Femmes,)

 

(Terre Des Femmes,)

 

(Terre Des Femmes,)