בשל עדכון תוכנה: וואטסאפ תפסיק לעבוד במיליוני מכשירים

החברה הודיעה כי עדכון הגרסה שיצא ב-1 בינואר 2021, יום שישי הקרוב, לא יתמוך במכשירים ישנים, בהם אייפונים ישנים יותר מ-IOS9 או מכשירי אנדרואיד עם מערכות הפעלה שאינן 4.0.3 ומעלה

אייקון וואטסאפ
אייקון וואטסאפ | צילום: גטי אימג'ס

ביום שישי הקרוב, היום הראשון לשנת 2021, אפליקציית המסרים "וואטסאפ" תשיק עדכון גרסה חדש. הבעיה היא, שלא כל בעלי המכשירים שמשתמשים באפליקציה יזכו ליהנות מהחידושים, זאת משום שהגרסה החדשה לא צפויה לתמוך במכשירים ישנים של אפל ואנדרואיד - ומדובר במיליונים.

החברה הודיעה הערב (שני) כי החל מ-1 בינואר, לא ניתן יהיה לתפעל את האפליקציה באייפונים שבהם מותקנת מערכת הפעלה ישנה יותר מ-IOS9, או במכשירי אנדרואיד עם מערכות הפעלה שאינן 4.0.3 ומעלה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מרד במלונית הקורונה בי-ם: המפונים מנסים לצאת לבתיהם • תיעוד

שר הבריאות מדגיש: "אין מחסור בחיסונים – וגם לא יהיה"

מות נער הגבעות: הנוסעים שהיו ברכב נחקרו בחשד להמתה בקלות דעת

כתיבה בוואטסאפ
כתיבה בוואטסאפ | צילום: רויטרס

אם כך, נראה כי מי שבידו אייפון 4, למשל, כלל לא יוכל להיכנס יותר לוואטסאפ, שכן אייפון זה לא תומך במערכת ההפעלה IOS9. עם זאת, את אייפון iPhone 4S, 5, 5S, 5C, 6 ו-6S כן ניתן לעדכן ל-IOS9, ומכאן שמכשירים אלו יוכלו לתמוך באפליקציה לאחר עדכון.

על בעלי טלפונים ישנים, שמעוניינים לשמור את תוכן השיחות במכשיר לפני שעדכון הגרסה יחסום את הגישה לאפליקציית המסרים, לגבות את הצ'אטים לפני יום שישי הקרוב. ניתן לעשות זאת על ידי מעבר לאפשרות "גיבוי צ'אט" בהגדרות.