"מאושרת לראות את המשפחה": בת ה-104 שמתחזקת חשבון פייסבוק

פאולינה שטדלר שומרת על קשר עם 16 ניניה הפזורים ברחבי העולם - באמצעות חשבון ברשת החברתית, אותו היא מתחזקת על בסיס יום-יומי. הסוד שלה לאריכות ימים: "תמיד הייתי אופטימיסטית"

זמן צפייה: 02:38

פאולינה שטדלר בת ה-104 היא סבתא פעילה ברשתות החברתיות ומתחזקת את חשבון הפייסבוק שלה שלה על בסיס יומי. שטדלר קיבלה לפני כשלוש שנים מחשב נייד במתנה מבנה. לחדשות 13 היא סיפרה היום (שני) כי "חבל שזה היה יותר מדי מאוחר". שטדלר אמרה שהיא "מאושרת לראות את כל המשפחה בפייסבוק", משום שכך היא מצליחה לשמור על קשר עם 16 הנינים שלה הפזורים ברחבי העולם.

"ראש גדול יש למי שעשה את זה", החמיאה הסבתא למארק צוקרברג. בעזרת הפלטפורמה האינטרנטית היא יכולה לשוחח עם "הנין הראשון שלי, שנולד באטלנטה" ועם "ניקי - אשתו של הנכד שלי". במקביל לגלישה באינטרנט, שטדלר מקפידה לשמור על סדר יום מלא וצפוף: נופר נכדתה סיפרה כי "סבתא סורגת לכל נין ונינה כמה חליפות וכמה כובעים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הנסיך אנדרו מסתבך: לאחר שהכחיש – נחשפו תמונותיו מבלה במסיבות

משרד החינוך ביטל את הקייטנות לחנוכה – כמה זה יעלה להורים?

מזוודות הכביסה של אשת רה"מ והמתנות מהטייקונים: עדות ארי הרו

פאולינה שטדלר, בת ה-104 שמעלה פוסטים לפייסבוק
פאולינה שטדלר, בת ה-104 שמעלה פוסטים לפייסבוק | צילום: חדשות 13

שטדלר העידה על עצמה שהיא "אוהבת לבשל ואוהבת לעשות עוגיות". כשהיא נשאלה על הסוד שלה לחיים בריאים וארוכים, השיבה: "אני תמיד הייתי אופטימיסטית". נירמלה קדריה, המטפלת של שטדלר ב-11 השנים האחרונות, סיפרה שהיא לומדת ממנה לא מעט, ותיארה תכונה בולטת שלה: "כשהיא רוצה לעבוד - יש לגמור את העבודה באותו היום. לא לדחות למחר".

במהלך צפייה בפרסומים בחשבון הפייסבוק שלה, התרגשה שטדלר תוך כדי קריאתם ודמעה: "עם חיבוק גדול מישראל, אמא שלכם, סבתא שלכם, וסבתא רבתא שלכם", כתבה לצאצאיה. "הייתי רוצה שכל המשפחה תהיה ביחד", ציינה בערגה. עד שמשאלה זו תתגשם, שטדלר תמשיך להיות פעילה ברשת, ואף פרסמה פוסט תודה: "תודה לבחורים שעשו עליי את הכתבה, היא תהיה למזכרת עבור כל המשפחה".