דרעי חגג במטה ש"ס: "נאשר מיידית את תקציב המדינה"

יו"ר ש"ס התייחס לתוצאות המדגם ואמר שיקים ממשלת ימין בראשות נתניהו בהקדם האפשרי, על רקע קריאות "ליברמן הביתה" מהקהל הרב במקום. ראש הממשלה התקשר והודה לו על התמיכה במהלך הקמפיין

זמן צפייה: 08:28

ישראל בוחרת: יו"ר ש"ס אריה דרעי חגג את תוצאות מדגם הבחירות הערב (שני) בנאום במטה ש"ס. בדבריו אמר: "מחר נשב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וניישם את הכרעת העם הברורה של ממשלת ימין, נקים ממשלה מהירה ונאשר מיידית את תקציב המדינה". זאת, על רקע קריאות ההמון במטה שצעקו: "ליברמן הביתה".

"אוהבים ללעוג לנו, לומר שאנחנו לא לומדים ליבה. אך כל המפלגות מנסות להתחקות אחרי המקצועיות והטכנולוגיה שיש לש"ס", אמר דרעי והוסיף: "העמדנו את הכלים הללו לידי הליכוד כדי שנוכל יחד להקים ממשלה. אחרי שנה סוף סוף יהיה לכם שקט. מחר נחזור לישיבות בכל הכוח".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בנט על נתניהו: "לא חושב שזה חכם לתקוף בתוך המחנה"

גנץ בתגובה ראשונה: "אמשיך להיאבק על הדרך למענכם"

שלח: "צריך להציע אלטרנטיבה לנתניהו – לא רק בניקיון הכפיים"

נתניהו התקשר מוקדם יותר הערב לדרעי, בירך אותו על התוצאה והודה לו על התמיכה. דרעי, בתגובה, בירך את נתניהו על תוצאות המדגם.

לאחר פרסום תוצאות המדגם, ממפלגת הליכוד נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם כל ראשי מפלגות המחנה הלאומי וסיכמו להקים ממשלה לאומית חזקה לישראל בהקדם".

שר החוץ ישראל כץ התייחס לתוצאות המדגם וכתב בחשבון הטוויטר: "הישג ענק לליכוד והבעת אמון עצומה בראש הממשלה. יש כאן הכרעה ברורה - נתניהו ניצח, כחול לבן הפסידו, גנץ צריך להרים טלפון ולאחל לראש הממשלה בהצלחה". בתוך כך, נתניהו התקשר ליו"ר ש"ס אריה דרעי וליו"ר ימינה נפתלי בנט ובירך אותם על התוצאות.
שרה ובנימין נתניהו לאחר קבלת תוצאות המדגם
שרה ובנימין נתניהו לאחר קבלת תוצאות המדגם | צילום: חדשות 13

השרה מירי רגב התייחסה לתוצאות המדגמים ואמרה כי "יש כאן ניצחון ענק לליכוד ותבוסה לשמאל הישראלי. גנץ צריך להתקשר לראש הממשלה, להודות בתבוסה שלהם ולהפסיק עם התחכום".

ח"כ ניר ברקת התראיין לחדשות 13 לאחר פרסום המדגם ואמר כי "העם אמר את דברו. אין ספק שנתניהו זכה לאמון אישי. יש לנו אתגרים לאומיים אדירים, שנה היינו בקיפאון, ואני תקווה שכולם היום ישנסו מותניים ויעזרו לרה"מ להרכיב ממשלה יציבה. התושבים רוצים לראות ממשלה יציבה שיכולה להביא הישגים. מקווה ומאמין שתהיה אוזן קשבת בכלל סיעות הבית ולא רק בגוש הימין".