מירי רגב: "אם הבחירות מתקיימות מחר - גוש הימין לא מנצח"

שרת התרבות תקפה בריאיון ל"המטה המרכזי" את כחול לבן וגוש השמאל: "אין כאן שום דבר, לא רעיוני או מנהיגותי. רק שנאה לנתניהו", ואת ליברמן: "משקר כבר 20 שנים. מקווה שהציבור יעניש אותו"

זמן צפייה: 11:47

"בסופו של יום כל חברי הליכוד מבינים שכדי לנצח, אנחנו צריכים לעבוד קשה. ראש הממשלה אמר – 'אם הבחירות מתקיימות מחר, הימין לא מנצח. זה לא סוד או אסטרטגיה, שלטון הימין בסכנה", כך אמרה הערב (שבת) שרת התרבות מירי רגב בריאיון לתוכנית "המטה המרכזי" בחדשות 13. "אנחנו רואים את הסקרים ומבינים שליברמן הוא חלק מגוש השמאל. הוא כבר הודיע שימליץ על גנץ ולפיד. מבחינתנו, גנץ, לפיד, ליברמן וטיבי, היא ממשלה שאנחנו לא רוצים להגיע אליה", הוסיפה רגב.

בהתייחס למפלגות המרכז והשמאל, אמרה רגב: "אנחנו מבינים שאין כאן שום דבר, לא רעיוני או מנהיגותי. רק שנאה לנתניהו ולימין. הם מנסים לפגוע בנתניהו כי הוא מביא לנו שלטון. אין אלטרנטיבה אמיתית – בכחול לבן רואים רק 'בלאגנץ'". עוד התייחסה רגב ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ואמרה: "ליברמן לא אמר אמת 20 שנים. הוא עשה יד עם החרדים לאורך כל הדרך הפוליטית שלו, ועכשיו הוא מדבר על דברים לא נכונים. אני מקווה שהציבור יעניש אותו. הוא לקח את כל המדינה הזאת לבחירות פעמיים רק בגלל אגו".

שרת התרבות מירי רגב
שרת התרבות מירי רגב | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

עם חריימה ותשואות מהקהל: מירי רגב אירחה את שרה נתניהו

שקד על דברי מירי רגב: "צר לי עליה – היא כנראה בלחץ"

נדחתה תביעת מירי רגב נגד חדשות 13: תשלם 25 אלף שקלים

 

"אנחנו לא רוצים פיצולים בימין. ראש הממשלה עשה נכון בכך שצירף את פייגלין וזהות. אני מקווה שגם עוצמה יהודית לא יתמודדו לכנסת, כדי שהקולות שלהם לא יילכו לאיבוד", אמרה רגב. בהתייחס להבטחה שנתן ראש הממשלה לפייגלין, על כך שיכהן כשר בממשלה אמרה: "אני אומרת חד וחלק, נתניהו עמד תמיד בהבטחות שלו. ברגע שהוא סיכם עם פייגלין, זה מה שהוא יעשה. אנחנו צריכים קודם להיבחר, וכך הוא יכול לקיים את ההבטחה. אבל הוא לא אמר איזה שר ובאיזה תפקיד". "בסופו של דבר, יש מציאות פוליטית שמחייבת אותנו להתייחס קודם כל לסוגיית ימין גדול וחזק. אין כאן ניסיון להבטיח משהו ולא לקיים", הוסיפה.

על הרכבת הממשלה אמרה רגב: "לא תהיה לליכוד בעיה להרכיב ממשלה. אם נהיה המפלגה הגדולה וגוש הימין לא ייאבד את המנדטים שלו. כל מה שחסר לנו מהבחירות הקודמות הוא מנדט אחד בלבד".