מחסימת גבולות - לסגירת בתי ספר: כך פועלים בעולם נגד הקורונה

במוקדי התפרצות שונים נוקטים במגוון שיטות למניעת התפשטות הווירוס. בסעודיה אסרו על עליית זרים למכה, ביפן מוציאים את התלמידים לחופשה מוקדמת, ודווקא בסין - משדרים אופטימיות

זמן צפייה: 01:13

במוקדי התפרצות הקורונה ברחבי העולם נוקטים שיטות שונות כדי למנוע את ההתפשטות. נגיף קורונה מתפשט בעולם, בכול מקום התגובות אחרות - אבל בכל מקום הן יוצאות דופן, כנראה הכי יוצאות דופן כנראה מאז השפעת הספרדית לפני יותר ממאה שנים.

בסעודיה במהלך תקדימי - הממלכה אוסרת על עלייה של זרים למכה ולכעבה. ביפן הודיעו בשעות האחרונות על יציאה מוקדמת של התלמידים לחופשת האביב, כך שהלימודים בבתי הספר יופסקו מוקדם ולא יחודשו עד אפריל.

לכתבות נוספות בנושא >> 

משבוע הבא: כל טיסות אל-על לבנגקוק יבוטלו בשל נגיף הקורונה

משבר הקורונה: אל-על תכין תוכנית חירום לפיה יפוטרו אלף עובדים

הווירוס ישפיע על הבחירות? במפלגות נערכים ל"אפקט הקורונה"

חייל עוטה מסכה להתגוננות מפני נגיף הקורונה במילאנו, איטליה | צילום: רויטרס

בצפון איטליה נמשך הסגר על עשרות אלפים, ובתי חולים שדה הוקמו במיוחד לחולים עתידיים. בקוריאה הדרומית, שם ההתפרצות היא החריפה ביותר מחוץ לסין, נעשות עשרות אלפי בדיקות אקטיביות בחיפוש אחר הנגיף במקום לחכות שהחולים יגיעו לבתי החולים - וזו אולי הסיבה שנמצאו שם הרבה נדבקים, ובמקביל, מעטים יחסית במצב קשה. בסיאול החלו בתהליכי חיטוי במקומות ציבוריים שבהם יש חשש לחשיפה לנגיף.

ובתוך כך בסין, המקום שבו הכל התחיל, משדרים אופטימיות - כשמספר המתים שם הוא הנמוך ביותר מאז שיא ההתפרצות. בכירים סינים טענו היום שעד סוף אפריל המגפה תהיה לחלוטין בשליטה.