הותר לפרסום: ירין שרף חשוד באונס בת ה-13 במלונית קורונה

בן ה-21 מדרום הארץ, שנעצר בחשד כי אנס נערה ביפו, סיפר בעברו כיצד סייע לילדה שהותקפה מינית, "בידי בן בליעל", כלשונו. במקביל, התבטא באלימות כלפי נשים בחשבון הטיק-טוק שלו

זמן צפייה: 02:42

הותר לפרסום: ירין שרף בן ה-21 מדרום הארץ הוא החשוד באונס בת ה-13 במלונית קורונה ביפו. שרף, שנעצר ביום רביעי, לא הכחיש בחקירתו כי קיים יחסים עם הנערה - אולם טען שהדבר נעשה בהסכמה, וכי הקטינה היא שהזמינה אותו לחדרה ואף אמרה לו שהיא בת 16.

בעברו, סיפר שרף בחשבון הפייסבוק שלו כי סייע לילדה בת 13 שהותקפה מינית, וכתב: "21:00 בתחנה המרכזית. אני נכנס ורואה שתי ילדות בוכות בהיסטריה... ניגשתי אליהן ושאלתי מה קרה. הן לא רצו לענות... לא לחצתי יותר מדי - שאלתי פשוט 'איפה הוא. איפה הבן בליעל שנגע בך', איפה האיש המזעזע הזה שיכול להיות בגיל של אבא שלה"

"לאט לאט הן נפתחו וסיפרו לי מה קרה", הוסיף שרף. "האמת? היו לי דמעות בעיניים... היא ילדה בת 13, ילדה תמימה שלא עשתה שום דבר לאף אחד הותקפה מינית בידי חולה נפש. אולי הבן אדם נעלם, והוא בטח שכח מהילדה - אבל היא לא תשכח אותו". מנגד, בחשבון הטיק-טוק שלו הוא התבטא באלימות כלפי נשים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מת מפצעיו לוחם הנח"ל סמ"ר יונתן גרנות שנפגע מירי חברו

אמ"ן: לשקול מחדש את צעדי פתיחת המשק הבאים בשל העלייה בתחלואה

הותר לפרסום: ישראלי נאשם שמסר לחמאס מידע על מיקומי כיפת ברזל

ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה
ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה | צילום: פייסבוק

עורכת הדין חגית רחמני המייצגת את החשוד, טענה אתמול כי הילדה התלוננה במשטרה על אונס משום שחששה ששניהם ייענשו על הפרת הכללים על כך שנפגשו באותו החדר. מנגד, נציג המשטרה טען כי החשוד הכה את הקטינה וחנק אותה במהלך מעשי האונס, וכי התנגדותה למעשיו לא סייעה לה להמלט מידיו.